فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

تحریم و فشارهای آمریکا نمی تواند در برابر عزم و اراده ملت ایران، خللی وارد نماید

به منظور افزایش بینش و بصیرت؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۴۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه گفت:آمریکا بداند با تصویب هر گونه تهدید، تحریم و فشاری نخواهد توانست در برابر عزم و اراده ملت ایران هیچگونه خللی وارد نماید. هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی جلوگیری از به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی است. به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی با تمام تجهیزات و توان خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت این انقلاب را بگیرند و تا کنون هر نقشه‌ای کشیده اند سرانجامش بر علیه آن‌ها تمام شده است.
وی افزود: دشمنان انقلاب با کمک افراد خودفروخته و منافقین داخل کشور دست به توطئه و فتنه انگیزی و نیرو‌های ارزشی انقلاب را تندرو و افراطی می‌خوانند و قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند.
وی همچنین اذعان کرد: صد‌ها اتاق فکر در آمریکا فعالیت می‌کنند و هزاران مقاله و کتاب در خصوص مقابله با انقلاب اسلامی تولید شده است؛ و جمع بندی‌هایی که از این اتاق فکر‌ها بدست آمده نشان می‌دهد که نگرانی آمریکایی‌ها از به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی است.
زارع کمالی در پایان افزود: امروزه آمریکایی‌ها به وسیله فضا‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی راه نفوذ را در خانه‌های ما پیدا کرده اند و قصد دارند به فرهنگ و ارزش‌های انقلابی ما ضربه بزنند، ولی ملت ما بیش از گذشته هوشیار است و قرار نیست با اینگونه مسائل از مسیر اسلام حقیقی منحرف شوند، ولی مسئولان نظام اسلامی هم نباید نسبت به این امر بی تفاوت باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار