سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد:

دشمنان درپی ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی/ خدمت به محرومان مهم‌ترین هدف تشکیل نمایندگی‌های آستان قدس رضوی است

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان با بیان اینکه رویکرد جدید آستان قدس رضوی رویکردی فرهنگی است، گفت: امروز تلاش دشمن بعد از شکست در زمینه های دیگر، تلاش برای ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۵۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از طنین خاتم؛ سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در جمع دانش آموزان دهستان ایثار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز حسین فهمیده اظهار داشت: حسین فهمیده در ابتدای جنگ تحمیلی در سخترین شرایط بالاترین تصمیم را گرفت و درس عشق و اراده را به نوجوانان ایرانی هدیه داد.

محمد صالح جوکار گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم باید با تأسی از نهضت عاشورا و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله حسین فهمیده راه آنان را ادامه دهند و آینده کشور را بسازند.

وی افزود: حسین فهمیده به همگان نشان داد که اگر جوانی بخواهد کاری انجام دهد و اراده و توکل داشته باشد به هر چیزی که بخواهد دست پیدا میکند.

جوکار خاطر نشان کرد: توکل به خداوند و توسل بر اهل بیت (س) رمز موفقیت جوانان و نوجوانان کشورمان در برابر همه تهدید و توطئه‌های دشمنان است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد اظهار داشت: امروز بهترین نقطه مقابله با توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام استکبار، توسل به مکتب و سیره اهل بیت (ع) است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به واسطه توسل به اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: امروزه اگر جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه خاورمیانه میزند همگی به برکت اسلام و توسل به قرآن و اهل بیت (ع) است.

جوکار با بیان اینکه رشد و تعالی جوانان باید منطبق با فرهنگ غنی اسلام تحقق یابد، خاطر نشان کرد: چالش‌ها و مشکلات فرهنگی کشور، با ترویج فرهنگ غنی اسلامی تا حدودی مرتفع خواهد شد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان با بیان اینکه رویکرد جدید آستان قدس رضوی رویکردی فرهنگی است، افزود: امروز تلاش دشمن بعد از شکست در زمینه‌های دیگر، تلاش برای ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است.

وی در ادامه از افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان یکی از اهداف مهم آستان قدس رضوی در تمام کشور است و در این راستا تلاش خواهیم کرد که از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان خاتم نیز استفاده شود.

جوکار گفت: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خاتم بستر رشد و توسعه در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی فراهم شود.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی تشکیل کارگروه‌ها را یکی از ضروریات عنوان و خاطر نشان کرد: در ابتدای راه اندازی دفتر باید کارگروه‌هایی با همت مسئولین استانی و شهرستانی تشکیل و در زمینه اشتغالزایی، حمایت از طرح‌های بومی، اقدامات عمرانی و اولویت بندی پروژه‌ها با مشارکت دستگاه‌های دولتی قدم مثبتی برداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار