خبرهای داغ:
صدا و سیمای مرکز قزوین نگرش ویژه ای به موضوع خانواده در برنامه های خود دارد.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۰۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: موضوع خانواده از مهمترین موضوعات مطرح در برنامه های رسانه است که در شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین به آن پرداخته می شود.
وی افزود: برنامه ی «رنگ زندگی» با همین موضوع در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می شود که محورهای چهارگانه ی «دین، اخلاق، امید و آگاهی» دراین برنامه لحاظ شده و علاوه بر این محورها موضوع سبک زندگی که بعنوان مهمترین رکن تولید برنامه برای خانواده ها محسوب می شود هم دراین برنامه به آن پرداخته شده است.
وی افزود: برنامه ی رادیویی «کلبه مهر» هم با همین ویژگی ها در صدای مرکز قزوین تهیه و تولید می شود که این برنامه نیز مخاطبان رادیویی را با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی آشنا می کند.
اکبری بیان کرد: برنامه های «رنگ زندگی» و «کلبه مهر» رویکردی اجتماعی و آموزنده دارند که مهارت های زندگی، روش های صحیح تربیت فرزندو تحکیم بنیان خانواده را به مخاطبان آموزش می دهند.
وی تصریح کرد: برنامه ی «رنگ زندگی» به تهیه کنندگی حمید رضا محلاتی روزهای زوج از ساعت 10:30 از سیمای مرکز قزوین پخش و عصر همان روز بعد از اذان مغرب از سیمای مرکز قزوین بازپخش می شود.
وی افزود: برنامه ی «کلبه مهر» هم به تهیه کنندگی خانم پاکدامن هر روز ساعت 9:30 از سیمای مرکز قزوین پخش و ساعت 3:10 بامداد هم بازپخش می شود.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها