خبرهای داغ:
دومین سمینار آمار فضایی و كاربردهای آن به همت دانشكده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود در سالن اجتماعات كتابخانه پردیس مهندسی فناوری های نوین این دانشگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۶۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین سمینار آمار فضایی و کاربرد‌های آن به همت دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود در دو روز در محل سالن اجتماعات کتابخانه پردیس مهندسی فناوری‌های نوین این دانشگاه برگزار شد.
در آئین افتتاحیه این سمینار که با حضور دکتر محسن محمدزاده از دانشگاه تربیت مدرس، معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود، رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور رسما آغاز گردید؛ دکتر هاشمی و دکتر دستفان ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک روز آمار، در باب اهمیت موضوع سمینار و دستاورد‌هایی که بدنبال خواهد داشت به بیان توضیحاتی پرداختند.
فرآیند‌ها و مدل‌های فضایی و فضایی- زمانی، ساختار‌های وابستگی فضایی و فضایی- زمانی، استنباط آماری در فرآیند‌های فضایی و فضایی- زمانی، نمونه‌گیری فضایی و کاربرد‌های مدل‌های فضایی و فضایی-زمانی از جمله محور‌های تخصصی این سمینار بود.
لازم به ذکر است نشست‌های تخصصی، میزگرد با آقای رزاقی رئیس آمار معاونت اجتماعی قوه قضاییه، میزگرد با دکتر نورمحمدی رئیس پژوهشکده آمار ایران و برگزاری کارگاه آمار فضایی از دیگر برنامه‌های بر گزار شده در طول این سمینار بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها