در خاش انجام شد:

پروژه محرومیت زدایی سپاه در بخش مرکزی خاش افتتاح شد

70 پروژه محرومیت زدایی سپاه در بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی تیپ 110 سپاه، مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قدس، امام جمعه، فرمانده سپاه و بخشدار مرکزی این شهرستان افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۴۰۶۸۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی تیپ ۱۱۰ سپاه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.
سردار قربان محمد اشعری اظهار داشت: این پروژه‌ها در مباحث اشتغالزایی، آموزشی، ۵۰ خانه محرومان در روستا‌های مختلف از جمله نوشی آباد، ناصر آباد، نصرت آباد و شهر خاش را شامل می‌شود.
وی بیان کرد: ورود پیدا کردن سپاه در حوزه‌های مختلف امید و نشاط را به جامعه تزریق کرده و همچنان سربازان سپاه و بسیج فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خدمات رسانی به محرومان را سرلوحه کارخودشان قرار داده است.
وی افزود: بسیاری از مردم منطقه نیازمند دریافت خدمات و حمایت‌های مسئولان هستند و خداوند را شاکریم که کار‌های بزرگی در منطقه انجام شده، ولی با توجه به عمق محرومیت‌ها نیاز به کار و خدمت بیشتری احساس می‌شود.
مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کار‌های بزرگی از طرف بسیج و سپاه در مبحث اشتغالزایی، ساخت گلخانه، اجرای طرح‌های پرورش مرغ بومی، بلدرچین و فروشگاه موادغذایی، ساخت و تجهیز مدارس، اهدای ۲ هزار بسته فرهنگی و آموزشی در کنار ساخت خانه محرومان و حمایت از نخبگان علمی و خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان خاش انجام شده است.
علیرضا زمانی اظهار داشت: خدمات رسانی به محرومان همچنان یکی از راهبرد‌های اساسی سپاه پاسداران است.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش نیز از مشارکت‌های ارزشمند مجموعه خدمتگذاران راستین نظام در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به دلیل حل مشکلات مردم و خدمت رسانی به محرومان قدردانی کرد.
خانواده دانشجوی نخبه شهرستان خاش است.
سخنگوی سپاه پاسداران هم در بازدید از روند اجرای طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در منطقه کوهک سراوان گفت: سپاه هم اکنون ساخت ۵۰ خانه محرومین را در این منطقه در دست اقدام دارد که تعدادی از این واحد‌ها به بهره برداری رسید.
سردار شریف افزود: یکی از استان‌های محوری ما در راستای طرح‌های محرومیت زدایی، استان سیستان و بلوچستان است.
سخنگوی سپاه پاسداران درخصوص سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکاعلیه کشورمان و سپاه پاسداران هم گفت: سپاه از بطن مردم است و تحریم سپاه یعنی تحریم مردم و این امر ناشدنی است و آمریکا بداند که سپاه در همین شرایط تحریم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است
به گزارش بسیج همایش تجلیل از نخبگان طایفه مرادزهی خاش نیز با حضور سردار اشعری، فرماندهان سپاه، امامان جمعه، جماعات و مسئولان محلی برگزار شد.
همچنین در این روز کلنگ ساخت یک فضای آموزشی در روستای نوشی آباد بخش مرکزی خاش کلنگ زنی شد.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار