امضا تفاهم نامه منابع طبیعی و آموزش پرورش الیگودرز

ادارات منابع طبیعی و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز با هدف حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۲۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مرتضی سعیدی فر اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه به منظور افزایش آگاهی دانش آموزان، مدیران و معلمان در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری و با هدف حفاظت و حراست از این منابع ارزنده و خدادادی از طریق آموزش های مستمر توسط کارشناسان منابع طبیعی و بر اساس برنامه زمانبندی را از مهمترین اهداف تفاهم نامه بین منابع طبیعی و آموزش و پرورش برشمرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ منابع طبیعی و فرهنگ سازی بین جامعه، جذب دانش آموزان علاقه مند در طرح ملی همیاران طبیعت دانش آموزی، برگزاری همایش های مشترک در هفته منابع طبیعی و تثبیت و تداوم آموخته ها در قالب برنامه های اجرایی برای کودکان با برگزاری مسابقات، انشا و مقاله نویسی، نقاشی و ساخت ماکت را از دیگر اهداف این تفاهم نامه دانست.

وی خاطر نشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر نگهداری از طبیعت و حفظ محیط زیست تاکید شده و مدارس بهترین مکان برای نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی هستند.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار