مسابقات تکواندو بانوان شهرستان دورود با حضور ۵۴ تکواندو کار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۴۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ مسابقات آزاد تکواندو دختران شهرستان دورود با حضور ۵۴ شرکت کننده از ۶ باشگاه این شهرستان برگزار شد.

این مسابقات تکواندو بانوان در شهرستان دورود در رده سنی خردسالان و نونهالان با رده کمربندی زرد، سبز و آبی در سالن تختی شهرستان دورود برگزار شد.

در بخش شکوفه ها و در وزن اول" یاسمین یاری و بهار قائدرحمتی، در وزن دوم محیا جمالی نسب و نازنین ابراهیمی، در وزن سوم یاسمین کرم زاده، یسنا نیک سیرت و رها کلهر به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش خردسالان و در وزن ۲۴ کیلوگرم " زهرا شهریسوند، در وزن ۲۶- کیلوگرم ثنا بوالحسنی و کیانا لک، در وزن ۲۸- کیلوگرم سحر عسگری، غزاله بوالحسنی و ریحانه رحیمی، در وزن ۳۰- کیلوگرم ثمین مقدم نیا، کیمیا جهانگیروندیان و فاطمه سالاروند، در وزن ۳۲- کیلوگرم ستایش سالاروند، اسرا حاجیوند و فاطمه پیشداد، دروزن ۳۴- کیلوگرم مبینا لک و انیه گنجی، در وزن ۳۸- کیلوگرم مانیدا رحمتی و آرمیتا کاویان، در وزن ۴۰+ کیلوگرم راحیل یاراحمدی، هستی لک و سعادت پرنیان به ترتیب رتبه های برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در بخش نونهالان این دوره از مسابقات نیز در وزن ۳۷ کیلوگرم "فاطمه نیک آبادی و طناز جهان تیغی، در وزن ۴۱- کیلوگرم ریحانه یاری، فاطمه باقری و رضوان رضازاده، در وزن ۴۴- کیلوگرم نرجس دلیخون، روژان پور پرور و زهرا خداکرمی، دروزن ۵۱- کیلوگرم ریحانه کرنوکر، هستی حسینی و زهرا ابراهیمی، در وزن ۵۵- کیلوگرم هستی آروان، سیده اسرا موسوی راد و مونا ساکی، در وزن ۵۹- کیلوگرم مژده زند لشنی و مبینا رضایی، در وزن ۴۰+ کیلوگرم سیده سپیده موسوی، حدیث باجلان و مهدیه عاروان به ترتیب مقام های اول تا سوم را آن خود کردند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات