فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۵۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، جلسه تعامل و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته‌ بسیج دانش آموزی با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری، رییس آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در دفتر رییس آموزش و پرورش شهر اصلاندوز برگزار شد.

"قدرت مهرآوران" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، گفت: آموزش و پرورش اصلاندوز و سپاه ناحیه عشایری در برگزاری برنامه های مختلف با یکدیگر تاکنون همکاری موثر داشته است که این موفقیت در سایه تلاشهای معلمان و دانش آموزان و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی امسال باید باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود افزود: برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار امسال در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ رییس جمهور آمریکا به شکل متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

"حسین حسین زاده" فرمانده ناحیه عشایری نیز با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: برنامه های بسیج دانش آموزی امسال از سوی آموزش و پرورش و سپاه مثل سالهای گذشته با موفقیت برگزار می شود که لازمه اجرای صحیح و موفقیت آمیز برنامه ها تعامل و هماهنگی است.

وی با بیان اینکه در هفته دانش آموزی بیش از ۲۰ برنامه تدارک دیده شده، تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اصلاندوز با قوت و دقت همچون سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه عشایری به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه اصلاندوز، برگزاری آئین زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره شهدا همایش عفاف و حجاب، نشست روشنگری و گفتمان سازی فصلی، خاطره گویی رزمندگان، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده آنان از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

حسین زاده همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در روز دانش آموز گفت: اقشار مختلف مردم و عشایر غیرتمند اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را برای باشکوهتر برگزار شدن برنامه های امسال هفته بسیج دانش آموزی اعلام کردند.

 

 

ارسال نظرات