یک کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

با دستان خالی هم می توان اشتغال زایی کرد

میرزایی گفت: با اینکه با دستان خالی شروع به کار کردم و با توجه به این بازار پر ریسکی که نمی‌توان یک شرایط ثابت را از آن انتظار داشت، اما با این وجود برای ۴ نفر اشتغال زایی ایجاد شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۷۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

نوبر میرزایی تولید کننده و کارآفرین نمونه استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌های خود در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: فعالیت تولیدی در راستای محصولات لبنی است که در حدود دو سال است با همکاری بسیج تواستم آن را توسعه دهم و به پیشرفت کاری دست پیدا کنم.

وی در مورد راه اندازی تولیدی افزود: در ابتدا برای تاسیس این تولیدی با مشکلات بسیار زیادی که اصلی‌ترین آن نبود سرمایه، مواجه بودیم. این در حالی بود که بسیج سازندگی با کمک به تولیدی‌های خانگی و به طور کلی مشاغل خانگی وام‌هایی را جهت کمک به این تولید کنندگان ارائه می‌کرد. با دریافت وام ۳۰ میلیونی توانستم این تولیدی را تاسیس کنیم.

این بسیجی تولید کننده درباره میزان اشتغال زایی با راه اندازی تولیدی خود گفت: با اینکه با دستان خالی شروع به کار کردم و باتوجه به این بازار پر ریسکی که نمی‌توان یک شرایط ثابت را انتظار داشت، اما با این وجود برای ۴ نفر اشتغال زایی ایجاد شد.
ارسال نظرات