خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه از پیش بینی حضور حدود ۵۰۰ هزار زائر اربعین در مرز خسروی خبرداد و تاکید کرد: تردد بدون روادید ممکن نیست و زائران بدون ویزا برگشت می‌خورند.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۲۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، هوشنگ بازوند  در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسرروی گفت: خدا رو شاکریم  که امسال برای اولین بار در استان کرمانشاه میزبان زائران همایش باشکوه اربعین هستیم.

 

وی افزود:  از دیرباز راه رفت و آمد به کربلا از این مسیر بوده و خدا را شاکریم پس از مدتها این مرز باز شد که دوباره رفت و آمد از این مسیر صورت گیرد.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده برای آماده سازی مرز خسروی گفت: پیش بینی ما عبور ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار زائر طی امسال  از این مرز است.

 

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم همه آماده بوده و و ۱۴۰ هکتار پارکینگ آماده بهره برداری برای زائران اربعین امسال است.

 

بازوند با بیان اینکه ۲۵۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران به مرز است، افزود: همه امکانات پارکینگ‌ها مهیا است و ۲۵ تا ۲۶ موکب در قصرشیرین برای این مراسم در قصرشیرین آماده پذیرایی از زائران شده اند.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته خطاب به زائران گفت:  تقاضایی که از عزیزان داریم این است که با توجه به اینکه اینجا برنامه ریزی ای صورت گرفته است، زائراین به برنامه های مسئولین توجه کنند که برنامه ها به نحو احسن اجرا شود.

 

وی تاکید کرد:زائران خودشان سفرشان را مدیریت کنند و بدانند که تردد بدون ویزا ممکن نیست و طرف عراقی اصلا قبول نمی کند و  البته حق آنها است و اگر کسی بدون روادید بیاید مجبوریم به منظور به هم نخوردن نظم آنها را برگشت بدهیم.

 

 

ارسال نظرات