نماینده گرمسار در مجلس تنوع بخشی سامانه‌های آب شرب، عملیاتی کردن اسناد بالادستی و توسعه مشارکت بخش خصوصی را در حوزه انرژی کشور از جمله نقاط قوت برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو خواند.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۳۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز یکشنبه (7 مهر) خانه ملت در موافقت با رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: گزینه پیشنهادی برای وزارت نیرو یکی از متخصصان و صاحب نظران حوزه آب در داخل و عرصه بین‌الملل است.

وی با تاکید بر اینکه اردکانیان اطلاعات جامعی در حوزه آب کشور دارد، اظهار داشت: از ایشان می‌خواهم جهت رفع دغدغه نماینده شوش که به عنوان مخالف سخن گفت اولین سفر استانی خود را به استان خوزستان انجام دهد.

کاتب با اشاره به اینکه اردکانیان در برنامه ارائه شده خود به موضوع تنوع‌بخشی سامانه‌های آب شرب کشور توجه داشت، اظهار کرد: عملیاتی کردن اسناد بالادستی و توسعه و مشارکت بخش خصوصی از دیگر نقاط قوت برنامه آقای اردکانیان است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: میان مدیران بخش آب و برق کشور و نیز وزرای گذشته نیرو توافق وجود دارد که آقای اردکانیان از مدیران شایسته عرصه نیرو در کشور است.

ارسال نظرات