خبرهای داغ:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: جهادگران بسیجی استان تمهیداتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین اندیشیده اند.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۴۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

در پیگیری های مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه مقرر شد نقش بسیج دانشجویی در خدمت به زائران اربعین حسینی  پررنگ و منسجم تر شود.

 

 فاطمیان، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی برای خدمات رسانی مطلوب به زواراربعین، اظهار داشت: باید ازتمامی ظرفیت ها و امکانات بسیج برای خدمت رسانی مطلوب به زوارعتبات عالیات در اربعین حسینی سال جاری استفاده شود.

 

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گفت: در این میان جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز برای خدمات‌رسانی به زوار در موکب‌های مستقر شده در عراق اعلام آمادگی کرده‌اند که این گروه پنج شنبه ،چهارم آبان ماه به عتبات عالیات مشرف می شوند.

 

فاطمیان با بیان اینکه این تیم دانشجویی نخستین‌بار است که به نجف  مشرف می‌شود، گفت: هدف دانشجویان در سفر نخست به عتبات عالیات خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله حسین(ع) است و این خدمت در افکار و زندگی شخصی آن‌ها تاثیر مثبتی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم خادمین دانشجو12 نفر هستند که در نخستین مرحله در نجف مستقر می‌شوند و بعد به سمت کربلا عازم می‌شوند.

 

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اربعین را عشق و تمرین ظهور معنی کرد و گفت: شوق و شور حضور در کنار شش گوشۀ امام حسین(ع) و در کنار ابوالفضل عباس(ع) موجب فراموش شدن خستگی راه و دوری از خانواده می‌شود.

 

وی ضمن قدردانی از دانشجویان جهادگر بسیجی برای رفاه زائران اربعین افزود: پیش بینی ها حاکی است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش می یابد بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری حضور یابیم.

 

فاطمیان ابراز امیدواری کرد:  امسال با تمام توان، انگیزه و اشتیاق و با پایبندی به تمام تعهدات بهترین خدمت رسانی به زائرین حسینی را شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان خادمان اربعین امکانات زیرساختی در اختیار زوار قرار می دهیم تا زمینه خدمات مطلوب به زوار فراهم شود و زائران با خیال آسوده به کربلای معلی مشرف شوند.

ارسال نظرات