فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر می‌خواهیم در راستای حرکت انقلاب اسلامی به انحراف کشیده نشویم، باید با شهدا پیوند داشته باشیم و بتوانیم از روح شهدا استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۶۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

پیوند با شهدا مانع انحراف در حرکت انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدای روستای رضوانکده با اشاره به ایام ماه صفر و فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: مقام شهید برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: شاید قبل از انقلاب اسلامی زمانی که صحبتی از شهید و شهادت می‌شد، به دلیل اینکه این امر را از نزدیک ندیده بودیم خیلی پی به ارزش و مقام شهادت نبرده بودیم و قابل درک نبود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پیروزی انقلاب بیان داشت: وقتی که انقلاب اسلامی به ثمر رسید و دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، اگر به روند انقلاب اسلامی نگاه کنیم بسیاری از شهدا آمدند و در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند تا اینکه بتوانیم بعد از ۳۸ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد ارزش‌ها و باورهایی که به ذهن ما خطور می‌کرد را به یقین ملاحظه کنیم.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و به دفاع مقدس رسیدیم و شهدای بزرگوار را در این راه تقدیم کردیم در مسیر انقلاب اسلامی صحنه‌هایی را متوجه شدیم که این زنده بودن شهدا را برای ما تداعی کرد.

سردار مجیدی گفت: اگر می‌خواهیم در راستای حرکت انقلاب اسلامی به انحراف کشیده نشویم، باید با شهدا پیوند داشته باشیم و بتوانیم از روح شهدا استفاده کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: شهدا زنده هستند و در نزد خدواند روزی می‌خورند این یک حقیقت بزرگ تاریخ است
تا شهید به عنوان مونس وهمراه ما باشد در سختی‌های سخت آنها ما را کمک خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر آشنایی با ارزش‌های شهدا و با بیان اینکه اگر در راه خدا کشته شوید هیچ نیکی بالاتر از آن نیست، اظهار داشت: عظمت مقام شهدای ما بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: خداوند خریدار جان و مال شهدا است و طرف معامله خداوند است و بندگان نیستند و خداوند پاداش شهدا است.

* امروز ما بعد از سال‌ها اثرگذاری شهدا را می‌بینیم

سردار مجیدی با اشاره به مقام و منزلت شهدا و با بیان اینکه شهدا عظمت آفرین هستند، گفت: شهدا از زندگی و همه چیز خود گذشتند و امروز ما بعد از سال‌ها اثرگذاری شهدا را می‌بینیم.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ هرآنچه لیاقت خودش بود به مردم ایران نسبت داد؛ آنها عنوان می‌کردند که ایرانی‌ها یاغی هستند، امروز ببینید در جهان چه کسی یاغی است؟ آیا کسی جز رئیس جمهور آمریکاست که هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: آمریکایی‌ها حرف از کنترل سلاح‌های هسته‌ای می‌زنند و تنها کشوری که در جهان از سلاح هسته‌ای استفاده کرده خود آمریکا بوده است و در حال حاضر نیز سلاح‌های پیشرفته خود را بر روی مردم مظلوم کشورهای دیگر امتحان می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام راسخ و یکه و تنها در برابر استکبار می‌ایستند و در سنگرشان به تنهایی دفاع می‌کنند و در آنجا به شهادت می‌رسند و شهیدانی مثل شهید «ححجی» که امروز می آیند و در خارج از کشور خبر آنها منعکس می شود یکی از دلایل اصلی آن عنایتی است که خداوند در حق این شهید می کند.

سردار مجیدی با اشاره به تجدید میثاق شهید «ححجی» در حرم امام رضا(ع) گفت: ما می‌خواهیم از شهیدان درس بگیریم و از آنها بهره مند شویم و بدانیم که شهدا چه کار کردند که به آن مقام بزرگ و والای خداوند رسیدند.

وی یادآور شد: ما می‌خواهیم از راه و مسیری که شهدا رفتند برای ادامه راه انقلاب اسلامی استفاده کنیم و در برابر دشمنان اسلام که امروز در مقابل نظام جمهوری اسلامی صف‌آرایی می کنند، بایستیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات