به همت مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان:

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات جام بازی های رایانه ای خلیج فارس در شاهرود

مرحله شهرستانی مسابقات جام بازی های رایانه ای خلیج فارس به همت مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۶۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرحله شهرستانی مسابقات جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس به همت مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان شاهرود اجرا می‌شود.
علی نوروزی مسئول برگزاری این مسابقات در شاهرود با بیان اینکه مهلت ثبت نام این مسابقات تا ۱۰ آبان ماه می‌باشد گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به مرکز فرهنگی دیجیتال کهکشان شاهرود (گیم نت و کافی نت کهکشان) خیابان ۲۲ بهمن روبرو اداره برق شاهرود مراجعه کنند.
وی افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی ۱۲ الی ۱۷ آبان ماه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار و مقدماتی ۲۱ الی ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار می‌گردد و مرحله‌هایی آن در هفته اول آذرماه اجرا می‌شود.
مسئول برگزاری مسابقه شهرستان شاهرود با اشاره به حامیان این مسابقات در شهرستان گفت: کانون جوانان بسیج، قرارگاه فرهنگی خادم المهدی، کانون بسیج رسانه شهرستان، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، کانون بسیج ورزشکاران، حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و پایگاه بسیج امام جواد (ع)، دفتر صداوسیما شاهرود، اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان و اتحادیه صنف خدمات رایانه شاهرود و مرکز رایانه‌ای مثلث از حامیان این مسابقات هستند.
وی با دعوت از علاقمندان برای شرکت در این برنامه گفت: این مسابقات در چند رشته مثل فوتبال ۲۰۱۸ اجرا و برادران به خصوص قشر نوجوان و جوان می‌تواند در این مسابقات شرکت کنند و تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است.
نوروزی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات جام شهدای مدافع حرم بازی‌های رایانه‌ای در آذرماه نیز گفت: به همت سپاه شاهرود از ۵ تا ۱۲ آذر ماه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با نام جام شهدای مدافع حرم نیز با حضور بسیجیان اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار