رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: اولین نمایشگاه آثار خلاقانه هنری با موضوع کارآفرینی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۶۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
حمزه امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: اولین نمایشگاه آثار خلاقانه هنری با موضوع کارآفرینی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان افزود: به منظور شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی‌ها و توانمندی‌های هنرمندان و افراد ایده پرداز در استان لرستان و حفظ مالکیت معنوی آنان، همچنین توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان با تأکید بر ایجاد ساز و کار لازم جهت تطابق آموزش‌های مهارتی با نظام نوآوری، آشنایی با ادبیات کسب و کار و فراهم نمودن بستر لازم برای شناسایی ظرفیت‌های فکری و برنامه‌ریزی برای داشتن استانی پویا که متکی بر داشته‌های خود باشد؛ بنیاد نخبگان لرستان بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده با عنایت به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه موجود استان در جهت سوق به سمت کارآفرینی در نظر دارد با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نمایشگاهی از دستاوردهای هنرمندان و جامعه‌ی دانشجویی استان برگزار کند.

امیری در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب فیلم کوتاه، فیلم مستند، عکس و کاریکاتور و پویانمایی با موضوعات: ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه استان با عنایت به ظرفیت‌های طبیعی و منابع عظیم استان، دوری از اقتصاد نفتی و تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان با توجه به پتانسیل‌های بالقوه، جریان سازی کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان در استان، توجه به ظرفیت‌های استان در جهت نیل به کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینی، نیل جامعه‌ی دانشگاهی و افکار عمومی استان به سمت دوری از تفکر کارمندی و تأکید بر روحیه کارآفرینی برگزار خواهد شد.

وی در پایان از علاقه‌مندان درخواست کرد تا آثار خود را تا تاریخ 25 آبان ماه 96 به دبیرخانه آثار، واقع در بنیاد نخبگان استان تحویل نمایند. در پایان از نفرات برتر تقدیر و جوایزی اهدا می‌گردد.

امیری تاکید کرد: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه آثار ارسال کنند و در صورت تأیید در نمایشگاهی در محل اداره کل ارشاد اسلامی استان به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.
ارسال نظرات