قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: ما در ایران با ارزش‌هایمان زندگی کردیم، پرورش یافتیم و قهرمان شدیم. ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و پاسدار قطره قطره خون این بزرگواران، چطور ممکن است که در خواست پناهندگی کنیم؟
کد خبر: ۸۹۴۰۹۸۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک در اینستاگرامش درباره شایعه پناهندگی اش مطلبی را با عنوان «ایرانی ذلت نمی‌پذیرد» منتشر کرد.

وی در این باره نوشت: راجع به این موضوع پناهندگی که امروز عنوان شد باید خدمت مردم عزیزم عرض کنم که این مسئله قویا کذب محض هستش، بنده به هیچ عنوان حتی به این موضوع فکرهم نکردم چرا که ما در ایران داریم با عزت زندگی میکنیم و اهل پذیرفتن ذلت نیستیم، به نظرم کلمه پناهندگی عینه ذلت میتونه باشه و هر کسی که کیانوش رستمی رو بشناسه میدونه که اهل ذلت نیست.

من اگه میخواستم به چنین موضوعاتی فکر کنم پیشنهادهایی که بعد از المپیک داشتم رو قبول میکردم که از لحاظ مالی هم قابل توجه بود.

ما در ایران با ارزشهامون زندگی کردیم، پرورش یافتیم و قهرمان شدیم. ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و پاسدار قطره قطره خون این بزرگواران، چطور ممکنه که در خواست پناهندگی کنیم. ما با عزت در کشورمون زندگی میکنیم، ورزش میکنیم و ان شاالله با عزت خواهیم مرد.

شنیدم که گفته شده فدراسیون باید زودتر اقدام میکرد منتها در این مورد بایستی مسئولین فدراسیون اظهار نظر کنن و پاسخ گو باشن.

به هر حال من سرباز وطنم هستم و برای اهتزاز پرچم مقدس کشورم از هیچ تلاشی فروگذار نیستم

آوردگاه و میدان هرکجای این کره خاکی باشه با تمام وجود برای میهنم خواهم جنگید . امیدوارم این موضوع با اقدام به موقع فدراسیون حل بشه

ارسال نظرات