خبرهای داغ:
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم مطرح کرد
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم گفت: باید واژه استکبارستیزی در جامعه دوباره تعریف شود، استکبار ناخواسته داخلی داریم و این مساله تعریف نشده است.
کد خبر: ۸۹۴۱۰۰۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد امین حقگو ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با اشاره به ضرورت بازتعریف استکبارستیزی اظهار کرد: باید واژه استکبارستیزی در جامعه دوباره تعریف شود، استکبار خارجی یک بعد از استکبار است ولی استکبار ناخواسته داخلی هم داریم و این مساله تعریف نشده است.

وی ادامه داد: پیشرفت در واقع تحقق آرمان‌های اسلامی است، یکی از جلوه‌های پیشرفت عدالت است و مبارزه با رانت و فساد اقتصادی در حکومت اسلامی نوعی از استکبارستیزی است.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم افزود: یکی از چالش‌های جدی در جامعه اسلامی مساله عدالت است و ناعدالتی به هویت نظام اسلامی ضربه زده است، نسل جدید جامعه اسلامی باید استکبارستیزی و آرمان‌های اساسی انقلاب را دوباره بازتعریف کند تا از صدمات در این زمینه جلوگیری شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل پردیس فارابی دانشگاه تهران در ادامه این نشست با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اظهار کرد: امام خمینی(ره) از این واقعه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان صورت گرفت.

سید حمید موسوی ادامه داد: آمریکا را مصداق استکبار می‌دانیم و امام خمینی(ره) این مساله را به ما یاد داده است، خوی استکباری در واقع خوی حاکم بر سیاست‌های آمریکا است و فرقی ندارد که رئیس جمهور این کشور اوباما یا ترامپ باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل پردیس فارابی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: استکبار هیچ وقت حاضر نیست از منافع خود کوتاه بیاید و به طرف مقابل امتیاز بدهد، باید از تاریخ عبرت بگیریم و مذاکره دوباره با امریکا ممکن نیست، اروپا هم خوی استکباری دارد، رسالت آمریکا و اروپا یکی است و آمریکا پلیس بد و اروپا پلیس خوب است.

ارسال نظرات