مدیر درمان استان زنجان:

پذیرش و مداوای نزدیک به پانصد نفر در مراکز درمانی استان

6 ماهه اول سالجاری 490 هزار و 500 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند .
کد خبر: ۸۹۴۱۰۲۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در 6 ماهه اول  سال جاری 490 هزار و 500 مورد مراجعه سرپایی  به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی انجام شده است.

علی محمدی از افزایش 7 درصدی ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: طی 6 ماهه اول  سالجاری 490 هزار و 500 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش  و مورد مداوا قرار گرفته اند .

وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری  9 هزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین و امید ابهر بستری شده اند، اظهار داشت: بیش از 4500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی 6 ماه اول  از سال جاری اشاره و تصریح کرد: طی این مدت 2861 مورد زایمان  در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است ، که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش  4.68 درصدی داشتیم .

دکتر محمدی با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود  71هزار 317 نفر از  افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

مدیر درمان استان تعداد مراجعين خدمات تشخيصي درماني سرپايي در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 601 هزار نفر ظرف شش ماهه اول سالجاری عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در زنجان  با دو بیمارستان  ( امام حسین (ع) و امید ابهر ، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و 4 درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده  این تعداد خدمات را بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه نموده است .

ارسال نظرات