۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمیامی اجرا می‌شود

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی با اشاره به اجرای ۳۰ ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان میامی گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال کوبنده‌تر سر داده خواهدبود.
کد خبر: ۸۹۴۱۰۶۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،  محمدرضا طالع زاری در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش آموز، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت:  بسیج دانش آموزی میامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان به عنوان قشر موثر جامعه با آرمان های امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا و همچنین تقویت حرکت فرهنگی و تربیتی 30 عنوان برنامه برای این هفته در نظر گرفته  است .

وی با بیان اینکه از هفتم  تا 13 آبان ماه هرسال به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است، گفت: از سال 92 به بعد هر سال از سوی  سازمان بسیج دانش آموزی شعاری را برای هفته بسیج دانش آموزی  اعلام می شود که امسال شعار این هفته " دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی" اعلام شده است.

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمیامی

طالع زاری با اشاره به 8 آبان ماه روز بسیج دانش آموز و شهادت حسین فهمیده بیان کرد: این روز یادآور حماسه جاویدان و دلیرمردانی است که با وجود سن کم خود افتخارات زیادی را برای آینده انقلاب  اسلامی به یادگار گذاشتند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی افزود: بعد از 8 سال جنگ تحمیلی،  بسیج دانش آموزی به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه ارزش ها وآرمان های انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی با بیان اینکه در سال 75 با قانون توسعه وتشکیل بسیج دانش آموزی در واقع با فعالیت های مناسب ومتنوع خود توانست حیات جدیدی  را به منصه ظهور بگذارد، گفت: جوانان این مرزوبوم در قالب یک تشکل الهی باحضور وشرکت فعال در عرصه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی وسازندگی توانستند نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم ببخشند.

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمیامی

طالع زاری با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 30 عنوان برنامه با همکاری آموزش وپرورش وسپاه ناحیه میامی برگزار می شود، گفت: یادواره 14 شهید دانش آموز وفرهنگی شهرستان میامی وشهدای شاخص بسیج دانش آموزی کشور، مانورپدافند غیرعامل، مسابقه دو ومیدان، صبحگاه مشترگ ، زنگ ایثار وشهادت، نشست های بصیرتی در سطح شهرستان در این هفته برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی افزود: نشست صمیمی نخبگان  بسیج دانش آموزی شهرستان با ریاست آموزش وپرورش وفرمانده سپاه میامی، دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدای میامی، دیدار با خانواده شهدا، حضور دانش آموزان با لباس متحدالشکل در نماز جمعه و... از دیگر برنامه های این هفته است.

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمیامی

وی آخرین برنامه این هفته را راهپیمایی 13 آبان ماه  یاد کرد وگفت: امسال با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا در 13 آبان مردم ودانش آموزان پرشورتر از سال گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زدو پاسخ یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد و شعار "مرگ بر آمریکا" کوبنده تر خواهد بود.

به گفته طالع زاری در روز 13 آبان مسابقه نقاشی دانش آموزان ابتدایی و نمایشگاه استکبار ستیزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار