در یادواره شهدای دانش آموز شاهرود اجرا شد:

از برگزاری تواشیح تا بیان خاطرات جانباز مدافع حرم

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموزی و مدافع حرم شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز شاهرود و شهدای مدافع حرم بویژه شهید محسن حججی با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان در مهدیه بزرگ این شهر برگزار شد.
در این مراسم که به همت واحد پوینده شاهد شهید جواد ابراهیمی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان و موسسه فرهنگی مذهبی بین الحرمین و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد، در ابتدا نمازجماعت ظهر و عصر اقامه شد و در ادامه یکی از دانش آموزان بسیجی به قرائت قرآن پرداخت.
اجرای گروه تواشیح سائلین زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
تجلیل از مداح و رزمنده و جانباز مدافع حرم محسن مریدیان و بیان خاطراتی از جبهه مقاومت و مداحی حجت الاسلام میرعلی اکبری در وصف شهدا و اسارت آل الله از دیگر برنامه‌های این یادواره باشکوه بود.
سخنرانی امیر سرتیپ دربندی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس و همرزم شهید صیادشیرازی پایان بخش این مراسم نورانی بود و از شرکت کنندگان در ضیافت شهدا پذیرایی بعمل آمد.
از برگزاری تواشیح تا بیان خاطرات جانباز مدافع حرم
لازم به ذکر است شهر شاهرود ۱۲۷ شهید دانش آموز دارد که با اضافه شدن بخش بیارجمند ۷ شهید دیگر به این شهدا اضافه شده اند و در مجموع ۱۳۴ شهید در حوزه استحفاظی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود قرار دارند که از جمله می‌توان به شهیدان: علی رحیمی، حسن عامری، قدرت الله جمعه، قدرت الله عامری، محمدرضا صمدی، محمدرضا حسینی، محمدرضا عامریان، حسن زندانیان، محمدرضا سلمانی، حسن رجبیان، عبدالله طاهری، محمود جلالی، غلامرضا جلالی، غلامحسین رضوانی، مصطفی اخیانی، عباس سرکاری، محمدحسن جامعی، سعید محمدیون، سیدجابر طباطبایی، محمدحسن محمدی و محمدرضا رنجی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار