خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: طرح « همیار اقتصادمقاومتی» از هفته بسیج دانش آموزی اجرای آن آغاز می شود و مختص استان ما است.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یکی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد مقاومتی است که ما 2 سال پیاپی است در این زمینه مردود شده ایم.

امروز میدان نبرد با دشمن میدان اقتصادی است و یکی از سنگرهای دفاع مدرسه است.

همانگونه که با علوم مختلف در مدرسه آشنا می شویم  شایسته است نوجوانان در مدرسه با عرصه های دفاع از انقلاب آشنا شوند و ولایتمداری همراه با عمل را تجربه کنند.

گرامی می داریم یاد و خاطره همه شهدای دانش آموز را که به حقیقت مظلوم ترین قشر در دوران دفاع مقدس بودند.

شهید فهمیده یک دانش آموز فهمیده بود. زندگی کوتاه اما درس آموز و عبرت آمیز آن رهبر کوچک نه تنها برای نوجوانان و جوانان بلکه برای آحاد جامعه ما بهترین الگو است.  

 

غلامرضا اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرحی برگرفته از همیار پلیس در مدارس به نام همیار اقتصادمقاومتی برای اولین بار در خراسان جنوبی اجرا می شود.

وی عنوان کرد: طرح « همیار اقتصادمقاومتی» از هفته بسیج دانش آموزی  اجرای آن آغاز می شود و مختص استان ما است.

اردونی افزود: همیار اقتصادمقاومتی طرحی است که در مقطع تحصیلی متوسطه دوم در دبیرستان های سراسر استان اجرا می شود. در این طرح تیم های بین 3 تا 5 نفره داریم که همیار اقتصادمقاومتی هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین مصرف کننده دانش آموز است ادامه داد: 40درصد درآمد پدر و مادر صرف امورات دنش آموز می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان متذکر شد: اگر در زمینه مصارف دانش آموزان هدایت و فرهنگ سازی درست انجام شود خانواده ها سمت خرید کالای ایرانی می روند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح همیار اقتصادمقاومتی نقشه راهی با 5 گام تعریف کردیم که شامل ابلاغ به شهرستانها، توجیه فرماندهان واحد، شناسایی تیم ها و عملیاتی کردن است.

اردونی اضافه کرد: بنا داریم با اجرای این طرح، دانش آموزان در ارتباطات دوستانه و روابط اجتماعی در مدرسه، استفاده از کالاهای ایرانی را ترویج دهند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها