خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان میامی از دستگیری یک کلاهبردار عتیقه فروش در شهرستان میامی توسط پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۶۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، سرگرد حاج پروانه فرمانده انتظامی شهرستان میامی در تشریح این خبر  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی شکایت یک شهروند با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت ۵۰۰ میلیون ریال پول وی توسط فردی در یکی از محورهای روستایی ، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خودرا در این خصوص شروع و به این نتیجه رسیدند که این فرد قصد خرید عتیقه جات را داشته و فروشنده این لوازم اقدام به سرقت پول وی نموده است.
سرگرد حاج پروانه در ادامه افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی میامی در تحقیقات خود به فردی در یکی از شهرستان های استان همجوار رسیدند که با استفاده از روش فروش اشیاء عتیقه تقلبی اقدام به کلاهبرداری و سرقت وجوه خریداران نموده است که در یک اقدام ضربتی پلیس ، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با تاکید بر اینکه یکی از روش های شایع کلاهبرداری در کشور ، کلاهبرداری تحت عنوان فروش اشیاء عتیقه و زیر خاکی است اظهار داشت : دراین روش کلاهبردار خود را در یک پیامک به عنوان چوپانی معرفی می کند که این اشیا را در بیابان یافته و با دعوت از افراد فریب خورده به محل موردنظر، اموال وی را به سرقت می برند.

سرگرد حاج پروانه از شهروندان درخواست کرد در برابر پیامک ها و پیام های دروغین ارسال شده از سوی کلاهبرداران هوشیار باشند و هنگام مواجهه با این موارد با پلیس تماس بگیرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها