عضو شورای اسلامی شهر تبریز در سومین کارگاه تخصصی تولید برق از پسماند تولید انرژی از پسماند را از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا در مواجه به مشکل زباله دانست.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۷۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم گفت: به عنوان عضو شورایی که از آغاز به کار شورای چهارم و پنجم در خدمت مردم بوده ام و پیگیر موارد مرتبط به مقوله مدیریت پسماند بوده و هستم ، اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت پسماند قابل قبول و رو به پیشرفت می دانم .

بابایی اقدم  اظهار داشت: اقدامات سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز در چند سال اخیر رو به پیشرفت و چشمگیر می باشد. 

وی با قدردانی از مجموعه سازمان مدیریت پسماند و عوامل اجرایی این سازمان، تلاش های مجموعه سازمانی مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در کاهش اثرات مخرب دفع اصولی پسماندهای شهری تبریز بر محیط زیست را ارزنده توصیف کرد .

بابایی اقدم در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه تولید انرژی از پسماند از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا میباشد گفت ؛ با تصویب شورای شهر و همچنین تطبیق مصوبات ، امید است گامی مهم و بزرگ در راستای توسعه مدیریت پسماند و بزرگترین پروژه محیط زیستی برداشته شود .

سومین کارگاه تخصصی تولید انرژی از پسماند با حضور کارشناسان، دانشجویان، متخصصان حوزه محیط زیست و تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز روز شنبه این هفته در محل سالن جلسات شماره دو ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها