مجتمع هنر و رسانه سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۴۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی، رسانه‌ای افق، یاسین شریعتی مدیر عامل موسسه افق در مراسم افتتاحیه مجتمع هنر و رسانه که با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالای مشارکت اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه در کردستان، گفت: هدایت و جهت دهی به فعالیت‌ها و حمایت از نخبگان فرهنگی و اجتماعی وظیفه‌ای سنگین بر دوش دولت است.

مدیر مجتمع هنر و رسانه سازمان‌های مردم نهاد را به مانند بازوان اجرایی دولت در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و بیان داشت: سمن‌ها بالاترین ظرفیت‌ها در کمک به دولت را برای توسعه همه جانبه کشور دارا هستند.

وی افزود: کردستان به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی ایران شناخته می‌شود، و از این جهت بر آن شدیم تا با راه اندازی مجتمعی چند منظوره و به صورت تخصصی در حوزه رسانه گامی در شناخته شدن و معرفی ظرفیت‌های بالای این استان برداریم.

شریعتی به تشکیل اتاق فکر رسانه و جوانان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران و اساتید دانشگاهی بخشی از برنامه‌های در دست اجرای مجتمع است.

مدیر مجتمع هنر و رسانه افزود: مرکز آفرینش و اجرا، اندیشکده، اتاق خبر و مرکز آموزش و توسعه از بخش‌های این مجتمع است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری، عکاسی خبری و سواد رسانه‌ای با همکاری دفتر مطالعات رسانه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات