خبرهای داغ:
به مناست هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثار شهادت در مدارس شهرستان البزر به صدا در آمد .
کد خبر: ۸۹۴۱۲۵۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزار بسیج به مناست هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثار شهادت در مدارس شهرستان البزر به صدا در آمد .
مراسم صبحگاه سراسری به صورت نمادین در مدرسه شاهد معلم شهر الوند با حضور مدیرکل آموزش پرورش استان قزوین و سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و امام جمعه شهر الوند برگزار شد .
سالار قاسمی مدیر کل آموزش پرورش استان قزوین در این مراسم گفت : آغاز هفته بسیج دانش آموزی مزین به ایمان ، قلم و شهادت است .
وی ادامه داد: دانش آموزان شهیدی که در راه خدا شربت شهادت نوشیدند مردان مردی بودند که قلمها را به سلاح آتشین مبدل و سینه دشمن را نشانه گرفتند و البته هنوز دفتر و کتاب شهادت باز است و این را مدافعان شهید حرم ، همچون محسن حججی و دیگر شهدا شاهد بودیم .
وی در ادامه در توصیه به دانش آموزان اظهار کرد: همه دانش آموزان را به تلاش به سه آیتم ایمان ، قلم و شجاعت دعوت میکنم که ایمان نشانه تعهد و قلم نشانه تخصص و شجاعت اکسیر آنهاست و در صورت عمل به این سه شعار در تمامی مراحل زندگی و حفظ ارزشهای انقلاب بدرستی عمل خواهیم کرد .
در ادامه سالار قاسمی با تبریک آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت : این هفته نشان دهنده ادامه راه شهدای بسیجی دانش آموز ، تجلیل و بیعت با آرمانهای امام ، ارزشهای انقلاب و ادامه نهضت ابا عبداله الحسین است .
بسیج دانش آموزی تاسی از الگوهای آموزشی برای معرفت افزایی بوده و با معرفت ، اخلاص ، علم و نظم می توان یک بسیجی باقی ماند .
وی افزود امروز فضای جامعه جهانی در تلاش هستند تا نوجوانان و جوانان از هویت و ارزشهای انقلاب دور کنند و با حفظ هویت دینی ، فرهنگ و روحی بسیجی می توانیم از انقلاب و نظام حراست و پاسداری کنیم.
وی افزود: از حدود 120هزار دانش آموز عضو بسیج در استان قزوین 14هزار بسجی دانش آموز متعلق به شهرستان البرز بوده و اینها ارزشهای انقلاب و نظام است که آرمان و مکتب را ادامه می دهند .
گفتنی است در پایان به مناسبت اربعین حسینی عزاداری با مداحی دانش آموزان برگزار شد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها