خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کارمندی و اصناف شهر اقبالیه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۶۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، علی بیگدلی رئیس شورای شهر اقبالیه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کارمندی و اصناف شهر اقبالیه گفت: بسیج واژه مقدسی است که حضور آن در ملت ما الزام دارد و افتخاری برای ملت ایران است. یکی از تیزهوشی‌های امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین بود. فتنه سال ۸۸ الزام وجود بسیج را ثابت کرد، بسیج و تفکر بسیجی باید در همه حوزه‌ها وجود داشته باشد.
در ادامه برنامه حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه اذعان کرد: پاسداران و بسیجیان خار چشم آمریکا، صهیونیست آل‌سعود و انگلیس هستند و از رهبری فرزانه اطاعت می‌کنند. گزافه‌گویی‌های ترامپ باعث شد ملت ایران بیش از پیش یکپارچه و منسجم گردد.
علیخانی بخشدار مرکزی ضمن محکوم کردن سخنرانی‌ ترامپ گفت: همه دنیا فهمیدند آمریکا به تعهداتش پایبند نیست و ازخوی استکباری و دنیاطلبی خویش دست نمی‌کشد. سپاه و بسیج یک نیروی ارزشی است.
وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، هدایت های مقام معظم رهبری و خون شهدا میتوانیم از کشور خود و کشورهای مظلوم همسایه دفاع کنیم. اگر این نهاد مقدس نبود ۸ سال دفاع مقدس هم امکان پذیر نبود.
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: شکل‌دهی سازمان و کانون به خصوص در حوزه کارمندی، کارگری و اصناف بسیار زمان بر است و ابتدا کار تشکیل یک ساختار بسیار سخت است. برادر سیاهکالی مرادی برای ساماندهی این سازمان زحمات زیادی کشید و در این امر بسیار موفق بود و از خدمات شایسته وی تشکر و قدر‌دانی می‌کنیم و امیدواریم در سمت بعدی خود یعنی؛ معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد(ع) موفق باشد و آرزوی موفقیت برای برادر محمد خانی داریم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها