مدیر آموزش و پرورش دلگان در نشست کمیته اجرایی هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: شهید حسین فهمیده الگو و اسوه همه دانش آموزان کشور است
کد خبر: ۸۹۴۱۲۶۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، نشست کمیته اجرایی هفته بسیج دانش آموزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان دلگان برگزار شد.

حسین بامری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان در این نشست با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، گفت: شهید حسین فهمیده الگوی همه دانش آموزان است و باید هر دانش آموز یک شهید فهمیده باشد.

این مسئول با بیان اینکه باید دانش آموزان با فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهیدان آشنایی کامل پیدا کنند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت امروز در همه مدارس ما باید نهادینه شود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز و همچنین روز مبارزه با استکبار جهانی، تصریح کرد: همه دانش آموزان و فرهنگیان باید در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی فعال و موثر باشد.

گفتنی است در هفته بسیج دانش آموزی امسال ۱۷ برنامه در یسطح شهرستان دلگان اجرا می‌شود.

غبارروبی مزار شهدا، حضور وسرکشی دانش آموزان از خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی، صبحگاه سراسری دانش آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت، همایش کوهپیمایی، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، سخنرانی یکی از دانش آموزان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان دلگان است.

شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
ارسال نظرات