خبرهای داغ:
محمد گل زاده
طرح تصاویری فوق العاده از رونالدو، مسی و گریزمان توسط فاطمه حمامی نابغه هنرمند آران و بیدگلی، واکنش لالیگا را برانگیخت.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۷۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل، فاطمه حمامی دختر هنرمند معلول نصرآبادی از توابع آران و بیدگل که به دلیل چند لحظه دیر رسیدن اکسیژن در هنگام تولد با خواهر دوقلویش از زندگی سالم و طبیعی بازمانده با خلق آثاری تحسین برانگیز تاکنون بیش از ۲۰۰ نقاشی ماندگار از خود برجای گذاشته است.

ترسیم پرتره‌های شخصیت های سیاسی، فرهنگی و ورزشی از جمله رهبر انقلاب، رامبد جوان، عادل فردوسی پور، علی دایی و… حضور در بزرگترین کارگاه صورتگری جهان به یاد جان باختگان حج خونین و فاجعه منا از جمله کارهای مشهور اوست.

فاطمه که ابتدا با طراحی تصویری از کریستیانو رونالدو با پای خود به شهرت جهانی رسیده بود حالا با نقاشی تصاویری از مسی و گریزمان، دو فوق ستاره بارسلونا و اتلتیکو مادرید تمجید ویژه اکانت توئیتر لالیگا را برانگیخته است.

لالیگا در این توئیت با انتشار عکسی از فاطمه در حال نقاشی نوشته  است: «فاطمه حمامی ثابت کرده که با استعداد، شجاعت و عزم، شما تقریبا می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید. ممنون فاطمه.»

 صفحه هواداران لیونل مسی نیز با انتشار عکسی در توئیتر خود به هنر این هنرمند معلول با جمله: «این باورنکردنی است.» واکنش نشان داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها