بیانیه

بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه یوم الله ۱۳ آبان

در بخشی از این بیانیه آماده است : شعار‌های کوبنده و مشت‌های گره خورده و "زنده ماندن" وفراگیری شعار"مرگ بر آمریکا"در چنین ایامی لرزه بر اندام نظام سلطه، مستکبران و زمامداران کاخ‌های کفر می‌اندازد و نوید پیروزی و جاودانگی سر می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۹۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان؛بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه ی 13 آبان ماه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور حماسه‌های بزرگ در تاریخ مبارزات ظلم ستیزانه ملت ایران، شور و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران با هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار جهانی است.
شعار‌های کوبنده و مشت‌های گره خورده و "زنده ماندن" وفراگیری شعار"مرگ بر آمریکا"در چنین ایامی لرزه بر اندام نظام سلطه، مستکبران و زمامداران کاخ‌های کفر می‌اندازد و نوید پیروزی و جاودانگی سر می‌دهد.
اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمود‌های پیر بیدارگر زمان حضرت امام خمینی (ره) وخلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روحیه استکبار‌ستیزی از مرز‌های ایران اسلامی فرا رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه و آزاده را به حرکت واداشته است.
بررسی نحوه مواجهه نظام سلطه با ملت ایران وصحبت‌های اخیر رئیس جمهور نابخرد آمریکا نشان می‌دهد که حاکمان مستکبر در سیاست‌های خود در قبال کشورمان دچار عجز واستیصال شده لذا رویکرد تعرض و تجاوز به حقوق ملت ایران را در دستور کار قرارداده و با توطئه‌های مستمر راس نظام سلطه برای تعرض به منافع و حقوق جمهوری اسلامی ایران نشان از اوج خیانت و ددمنشی، سلطه‌گری، زور‌گویی، برای فشار به انقلاب اسلامی است.
بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی، ۱۳ آبان، دفاع مقدس و مدافعان حرم و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، با تجدید بیعت و میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (روحی فدا) بر تداوم راه و مسیر حضرت روح الله وشرکت آحاد مردم در این همایش عظیم، برای پیگیری آرمان سترگ شهیدان تاکید می‌نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار