نماینده مجلس پیرو دیدار نخبگان با رهبری در گفتگوبا«بسیج»:
سلیمی گفت: متاسفانه مسئولان به امور نخبگان و پرورش آنها توجهی نکرده اند که مقام معظم رهبری هم مجددا به مسئولان تاکید می کنند. 
کد خبر: ۸۹۴۱۲۹۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر نخبه باوری مسئولان و پیشرفت علمی اظهار داشت: متاسفانه مسئولان به امور نخبگان و پرورش آنها توجهی نکرده اند که مقام معظم رهبری هم مجددا به مسئولان تاکید می کنند. 

وی افزود: زمینه رشد استعداد نخبگان عزیز کشورمان آنطور که باید و شاید فراهم نیست و این مسئولان هستند که باید این زمینه را ایجاد و نخبگان را باور کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز تحقیقاتی، آموزشگاه ها و حتی اساتید به سمت و سوی نخبه پروری نرفته اند و نخبگان را فراموش کرده اند. باید دست به دست هم داد و فضا را به سمت بارور کردن استعداد نخبگان برد چراکه در غیر این صورت آسیب های جدی به آینده کشور وارد خواهد شد.

سلیمی تصریح کرد: علی رغم تعداد زیاد دانشجو در زمینه تولید علم و فناوری به شدت عقب هستیم لذا به نظر می رسد باید چاره اندیشی شود. بنیادهای نخبگان باید استعدادهای کشف شده را ارتقا دهند و از نخبگان حمایت کنند.

ارسال نظرات