استاندار جدید اردبیل گفت: سعی خواهیم کرد به اعتماد مردم و مجمع نمایندگان استان با عملکرد مثبت در حوزه‌های اشتغالزایی، زیرساخت‌ها و توسعه استان پاسخ مثبت بدهیم و توسعه استان را در شان مردم استان پیش ببریم.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۰۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

اکبر بهنام‌جو عصر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: سعی خواهیم کرد به اعتماد مردم و مجمع نمایندگان استان با عملکرد مثبت در حوزه‌های اشتغالزایی، زیرساخت‌ها و توسعه استان پاسخ مثبت بدهیم و توسعه استان را در شان مردم استان پیش ببریم.

وی گفت: استان اردبیل از لحاظ تاریخی تاثیر بسزایی در فرهنگ و تمدن کشور داشته است و ظرفیت‌هایی که از لحاظ فرهنگی و تاریخی در این استان وجود دارد می‌تواند به بستری برای رشد و توسعه در آینده تبدیل شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری استان آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در اولویت کارهای ما در سالهای آینده قرار گیرد.

بهنام جو افزود: پروژه‌های بزرگی در استان اردبیل از سالهای گذشته شروع شده است که راه‌آهن اردبیل از جمله آنهاست و برنامه ما حل سریع موانع برای تکمیل آن خواهد بود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه کشاورزی جزء محورهای توسعه استان محسوب می‌شود ادامه داد: ظرفیت‌های کشاورزی استان نباید در توسعه استان نادیده گرفته شود و ما برای این بخش برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی بیان کرد: لازمه توسعه در هر منطقه وجود زیرساخت‌هایی است که توسعه به معنای واقعی بدون وجود این زیرساخت‌ها امکان پذیر نیست و ما تکمیل زیرساخت‌های استان را نیز با اولویت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: توسعه استان تنها با همدلی و مردم و مسؤولان امکان پذیر خواهد بود و امیدواریم این همدلی در سالهای آینده بیش از پیش برای آبادانی اردبیل و افزایش رفاه عمومی مردم این استان افزایش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار