خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بواسطه فرهنگ عاشورایی و مقاومت است

سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جشنواره مالک اشتر ( تقدیر از برترین های بسیج ناحیه امام صادق علیه السلام ) گفت : تنها سازمانی که می تواند در جبهه جنگ نرم با دشمن مقابله کند شجره طیبه بسیج است.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۵۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت امام صادق ( علیه السلام ) اصفهان، سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت : هر انقلابی در جهان رخ دهد سه اصل عمده نیاز دارد که شامل ، جغرافیا ، مردم و حکومت می باشد که اگر این سه ظرفیت با یکدیگر جمع شود هر کجای دنیا و در هر کشور و منطقه ای می توان انقلاب کرد ولی این انقلاب داخل همان جغرافیا ماندگار است و ظرفیت تاثیر گذاری و فرا منطقه ای در کشور های همجوار و منطقه را ندارد.

وی گفت: اگر علم و فرهنگ بر این سه اصل اضافه شود می تواند بسیار تاثیر گذار باشد که فرهنگ از نظر ما مردم ایران و مسلمانان و انقلاب اسلامی بسیار مهم است .اگر فرهنگی متکی به اسلام ، قرآن و سیره ائمه معصومین باشد چنان ظرفیتی را ایجاد می کند که امروز ما شاهد و ناظر بر آن هستیم.

سردار فدا در ادامه افزود: فرهنگ ایستادگی مقاومت و نه گفتن به استکبار جهانی با استفاده از ظرفیت عاشورا ، محرم ، سیره اهل بیت و سیره بزرگان دین مانند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری چنان ظرفیتی را ایجاد کرده که دامنه و گستره ی فراگیری انقلاب اسلامی از داخل مرز های ایران تا قسمت های مختلف دنیا کشیده شده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر علم بر اساس تعهد و ظرفیت های انقلاب اسلامی شکل گیرد و با سه اصل دیگر ترکیب شود کل دنیا را فتح خواهد کرد و توجه مقام معظم رهبری و توصیه و تدابیر ایشان تقویت و توسعه علم در کنار فرهنگ است .

وی اظهار داشت: دشمن در چند سال اخیر تمامی تلاش خود را از طریق شبکه مجازی ، شبکه های اجتماعی ، و ماهواره و برخی عوامل داخلی و انواع تاکتیک های دیگر در جهت از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت ، فرهنگ بسیجی ، فرهنگ از جان گذشتگی و فرهنگ مقاومت قرار داده است و تنها سازمانی که می تواند در جبهه جنگ نرم با دشمن مقابله کند شجره طیبه بسیج است.

وی در پایان گفت: امسال محور حرکت های مردمی ، محور فعالیت های بسیج و محور ماموریت پایگاه ها و حوزه ها مسجد قرار گرفته است زیرا روحیه انقلابی در مسجد شکل گرفته و جایگاه مدیریت جهادی در مسجد است و همچنین انسان مومن و معتقد به ولایت از مسجد شکل می گیرد .

در ادامه ی این مراسم از برترین های بسیج در موضوعات مختلف تقدیر گردید.

ارسال نظرات