خبرهای داغ:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از خدمات رسانی به زائران در دو بیمارستان مربوط به این سازمان در شهرهای آبادان و اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۷۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

صادق جلیلی   مستقر در شلمچه گفت: علاوه بر این ها، چهار بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان در شهرهای ماهشهر، بهبهان، مسجدسلیمان و شوشتر نیز در حالت آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز، آماده ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین هستند. 

وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان متولیان اصلی بهداشت و درمان در روزهای اربعین حسینی، مسئولیتهای درمانی را بر اساس آنچه بر عهده ما محول شده در دو مرز شلمچه و چذابه به انجام می رسانیم. 

جلیلی با بیان اینکه امروز نخستین روز کاری پزشک تامین اجتماعی در موکب درمانی شلمچه بوده است، اظهار کرد: علاوه بر پزشکانی که به طور داوطلبانه به زائران خدمات ارائه می کنند در خصوص سایر امکانات مورد نیاز دانشگاههای علوم پزشکی (براساس اعلام) امکان ارائه خدمات وجود دارد. 

وی تصریح کرد: علاوه بر مرز شلمچه در مرز چذابه نیز خدمات درمانی تامین اجتماعی برای زائران اربعین ارائه می شود. 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: تامین و فراهم سازی تجهیزات پزشکی مورد نیاز موکب درمانی ماهشهر در شلمچه و تامین پزشک مراکز درمانی سیار در چذابه برای حداقل دو روز از جمله مسئولیتهای واگذاری شده به ما است که خوشبختانه تجهیزات پزشکی مورد نیاز در شلمچه مهیا و افزایش آن نیز ممکن است و پزشک مورد نیاز در مرز چذابه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
جلیلی افزود: هر آنچه از تجهیزات پزشکی که برای یک درمانگاه سرپایی نیاز است در مرز شلمچه مهیا کرده ایم. 

وی اظهار کرد: در مرز چذابه نیز پزشکان به شکل نوبتی (هر نوبت کاری یک پزشک) به ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین می پردازند. 

جلیلی از مهیا سازی یک آمبولانس با قابلیت افزایش آن در صورت لزوم، تصریح کرد: افزایش ارائه خدمات دارویی، کادر درمانی و پزشک در مرزهای شلمچه و چذابه وجود دارد. 

وی یادآور شد: در کنار خدمات درمانی قابل ارائه، یک موکب خدمات رسان نیز از سوی معاونت درمان تامین اجتماعی خوزستان برای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی شده که علاوه بر آن، کار پشتیبانی از سایر دستگاههای ذیربط در صورت اعلام و نیاز را به انجام می رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها