خبرهای داغ:
سلسله جلسات حلقه صالحین بسیج صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد:

کارگاه آموزشی «نماز را بهتر بشناسیم»

طی سلسله جلسات حلقه صالحین بسیج صداوسیمای مرکز قزوین کارگاه آموزشی «نماز را بهتر بشناسیم» برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۹۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی دبیرستاد اقامه نماز استان با اشاره به مبانی فلسفی نماز در قرآن و احادیث گفت: در کتاب آسمانی ما قرآن حدود یک هزار آیه در خصوص نماز وجود دارد که انسان را به اقامه ی نماز و ادای این فریضه ی واجب دعوت می کند؛ و در مستندات دیگر حدود 19 هزار روایت در خصوص نماز از بزرگان دین صادر شده است که بیانگر اهمیت و جایگاه این فریضه ی واجب در دین مبین اسلام است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه حضور قلب و توجه انسان به ذات اقدس الهی در نماز را مهمترین مسأله در اقامه ی این فریضه واجب دانست و خاطر نشان کرد: ارزش واقعی نماز به تعقل، تأمل و حضور قلب انسان در محضر حضرت احدیت است که موجب مقبولیت فریضه و سبکبالی انسان می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی همچنین در ادامه ی این کارگاه آموزشی اهمیت نماز، هدف و حکمت وجوب نماز، مراتب نماز، مشکلات اساسی انسان در اقامه ی نماز، راهکارهای عملی اولویت دادن به نماز و موانع قبولی نماز را برای شرکت کنندگان تبیین کرد.
دبیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه اهمیت نماز در فروع دین و و ضرورت اهتمام به اقامه ی نماز را برای حاضرین در این کارگاه آموزشی تشریح کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار