فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت: تهدیدات دشمنان اهمیت توجه به پدافند غیرعامل را در بین دانش‌آموزان و جوانان ملموس‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۹۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

تهدیدات دشمنان اهمیت توجه به پدافند غیرعامل را در بین دانش‌آموزان ملموس‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن دهقانی‌نیا صبح امروز در رزمایش نمادین پدافند غیرعامل ناحیه دو اردبیل اظهار داشت: تهدیدات دشمنان اهمیت توجه به پدافند غیرعامل را در بین دانش‌آموزان و جوانان ملموس‌تر می‌کند که به همین دلیل نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: پدافند غیرعامل در عصر کنونی و شرایطی که هم‌اکنون بر جامعه است و برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که باید در این زمینه آموزش‌های لازم به همگان و به ویژه نسل جوان و امروزی برای محافظت از خود و جامعه در برابر حوادث و بحران‌ها ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت:آموزش‌های استفاده از روش‌ها و چگونگی پدافند غیرعامل برای دانش‌آموزان با هدف افزایش آگاهی عمومی مردم و دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل و اهمیت آن در جامعه موضوعی است که نباید دست کم گرفته شود و در این زمینه نیاز است همگان تمام توان خود را برای تحقق این هدف به‌کار گمارند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری اردبیل نیز در این رزمایش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: پدافند غیرعامل یک دفاع غیرمسلحانه برای دفاع از خود و دیگران در شرایط بحرانی است که نیاز است آشنایی آحاد جامعه با این موضوع برای دستیابی به امنیت و آرامش روانی جامعه مد نظر قرار بگیرد.

بخشعلی لطیفی افزود: اگر بتوانیم دانش‌آموزان را به طور مطلوب با روش‌ها و فنون مقابله با شرایط بحرانی و اضطراری آشنا کنیم به طور حتم پیامد مثبت آن را در آینده شاهد می‌شویم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد تا دانش‌آموزان مهارت‌های لازم را بیاموزند.

ارسال نظرات