خبرهای داغ:
وقتي در مجلس شوراي اسلامي در خصوص برجام راي گيري شد در مدت 20 دقيقه نسخه آن توسط علي لاريجاني پيچيده شد و براي 25 سال كشور كمتر از 20 دقيقه تصميم گرفته شد كه از شاهكارهاي صورت گرفته در خصوص قرارداد سرنوشت ساز ملت مي باشد.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۱۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

 

در مجلس شوراي اسلامي كه نماد انقلابي و استكبارستيزي بوده وقتي از سپاه پاسداران و موشك باران مقر داعش به تلافي عمليات تروريستي بيانيه صادر شد تنها 168 نفر از اين بيانيه حمايت كردند. در مقابل دولت آمريكا هر طرحي را عليه انقلاب اسلامي و نهادهاي ايراني به كنگره و سنا فرستاد با اكثريت قاطع و بدون راي مخالف راي آورد تا به همه ثابت شود جهان كفر بر باطل خود متحد و يك رنگ هستند اما در داخل ايران در مقابل موضع حق خود پراكنده و متفرق عمل مي كنند.
در گذشته نه چندان دور كه برجامي اتفاق افتاد با شعار دروغين كه برجام باعث اختلاف در بين دولت آمريكا، كنگره و سنا شده است عده اي دچار توهم گفتماني شدند كه ايران و آمريكا دچار تندروها و افراطيون هستند به همين دليل هرلايحه اي كه به نفع آمريكا بود با موافقت نشانه عقلانيت دردرون ايران بود اما مخالفت به معناي تندروي و متحجر بودن قلمداد مي شد.
تا اينكه هربار كنگره آمريكا و سنا تحريمي عليه ايران اعمال كردند با 100 درصد راي موافق نشان دادند براي برخورد با ايران هيچ انشقاق و اختلافي بين دو حزب حاكم وجود ندارد و تنها غربگرايان و برجام پرستان كه كاسبي فراواني در دوران تحريم و پسا تحريم عايدشان شده بودفريادشان به هوا بلند شد.
هركس با برجام مخالف باشد هم نوا با اسراييل بوده و زيرا اسراييل از برجام ناراضي بوده و عده اي هم دلواپس درداخل نگران برجام هستند، ايران قبل از برجام غني سازي 20 درصد را تكميل و به قدرت ساخت سلاح اتمي رسيد،توليد پلوتونيوم را تكميل و بيش از 11تن اورانيوم غني شده ذخيره و 130 تن آب سنگين در اراك توليد كرد،با برجام تمام سانتريفيوژها جمع شد،غني سازي به كمتر از 3درصد رسيد و فردو و نطنز و اراك تعطيل شد، ايران هم برنده شد ، به خاطر اينكه ايران به توليد بمب اتم رسيده بود نتانياهو با كشيدن نقاشي در سازمان ملل ابراز خرسندي كرد و حالا با از بين رفتن اين امكان دلواپسان داخلي ونتانياهو ناراحت شدند و نگران هستند! اين اتهام بي شك جز خيانت و پايمال كردن حقوق يك ملت و بردن ايران به سمت جنگ هيچ چيز ديگر نيست.
حالا اسراييل و آمريكا، اعراب مرتجع و بسياري از كشورها هم نگران بودن برجام هستند و مي خواهند با روزنه هاي برجام ايران را نرماليزاسيون كنند،بي خيالان جامعه حالا با آب صابون كه هيچ با آب اقيانوس هم نمي توان صورت سياه آنان را شست.
پس ازهسته اي نوبت به موشكي، نفوذ منطقه اي،پذيرش تعريف تروريست از نظرغرب،رها كردن متحدان خود درخاورميانه و كنار گذاشتن انقلاب و جمهوري اسلامي در نهايت هم حمله نظامي به ايران دست بسته پايان اين ماجرا خواهد بود.
اسراييل تهديد مي كند كه آمريكا اگر با ايران برخورد نكند ،اسراييل خودسرانه به ايران حمله خواهد كرد،دولت مردان ما هم لبخند بزنند و بگويند كه جان كري تضمين داده است.مرحوم هاشمي رفسنجاني ظريف و بسياري از افراد ديگر امضاي كري را تضمين مي دانستند و حالا مترسك كري در بوستان و جاليز برجام وجود ندارد كه بتوان از آن استفاده كرد.
از طرفي برجام به باغ گلابي تشبيه شد كه نهال نورسته است، عده اي عجله دارند و گلابي مي خواستند ما نيز چند سالي بايد صبر كنيم تا اثراتش نمايان شود.حالا دزد نابكار آمده و درخلوت شب باغ گلابي را نابود كرده و قباله اش را آتش زده و اعلام مي كند هرچه بگوييد من بي خيالم فقط باغ گلابي را پس مي گيرم.بله ترامپ ديوانه است كه يك سال بر روي برجام تحليل كرده و مشورت گرفته اما افراد اصولگرا كه در كمتراز 20 دقيقه برجام را تاييد كردند فكر نمي كردند كه گير يك ديوانه خواهند افتاد؟
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها