قاسمی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید به شهدا تعهد بدهند، گفت: شهید فهمیده الگوی همه انسان‌ها است و باید در مسیر معلمان و دانش‌آموزان شهید باشیم و هزینه و بهای آن را بدهیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۴۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی قاسمی  ظهر امروز در دومین کنگره شهدای دانش‌آموزی با محوریت ۱۷۰۰ شهید دانش‌آموزان استان مازندران در دبیرستان علوم و معارف اسلامی، اظهار کرد: راه صداقت، خلوص، همدلی، انسانیت و رشد و ترقی زندگی اجتماعی راهی است که انسان را از دیگران متمایز می‌کند و باید هزینه‌اش را بپردازیم.

وی  افزود: برادران شهید ما در مقابل آهن‌های گداخته جان خود را تقدیم کردند و عمل و رفتار ما باید شهدایی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه  باید در مقابل هر گونه کژی مبارزه کنیم، خاطر نشان کرد: وقتی نیروی ارزشی هستیم نباید در جامعه از روش‌های نادرست استفاده کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همیشه بهترین راه بیشترین هزینه را دارد و انسان باید بهای آن را بپردازد که شهدا با جان خود این بها را دادند.

قاسمی یاداور شد: یک جامعه سالم و بروز و جامعه‌ای که از امکانات و اخرین یافته‌های علمی دنیا بهره‌مند باشد و همه به سمت خیر و رحمت مسابقه بدهند می‌توانیم ادعا کنیم انسان‌های شایسته‌ای هستیم.

وی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید به شهدا تعهد بدهند، گفت: شهید فهمیده الگوی همه انسان‌ها است و باید در مسیر معلمان و دانش‌آموزان شهید باشیم و هزینه و بهای آن را بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: یک پنجم شهدا در استان مازندران متعلق به آموزش  پرورش است و بیش از همه دستگاه‌ها در مسیر شهدا باشیم و اسناد و برنامه و تلاش‌ها این گواهی را می‌دهد که بیش از سایر دستگاه‌ها در مسیر شهدا هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها