خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: دشمن برای زمینگیر شدن ملت به سراغ مسائل دفاعی و محدود کردن آن رفته و قصد از بین بردن سپر دفاعی و امنیتی ما را دارد که یقینا ملت ایران آگاه و آشنا به این تهدیدات هستند و هرگونه تعرض به مسئله امنیتی از خطوط قرمز ملت به حساب می آید که بی شک پاسخی محکم در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۶۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

حجت الاسلام علی معبودی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص تحریم های آمریکا و به ویژه حساسیت هایی که پس از مسئله هسته ای به برنامه موشکی می شود اظهار کرد: تحریم ها آمریکا که به تازگی با عنوان مادر تحریم ها از آن یاد می شود شامل تحریم های اولیه و ثانویه می شود.
نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) افزود: تحریم های گسترده ای که طبیعتا به دنبال زمین گیر کردن جمهوری اسلامی است و همانطور که پیش تر هم اعلام کردند در پی اعمال تحریم های فلج کننده هستند و البته موفق به انجام آن نشدند که تمامی این ها ریشه در ذات بدعهدی و استکبار نهفته در موجودیت آمریکا دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این رفتارهای آمریکا در ادامه همان برنامه زمین گیر کردن جمهوری اسلامی است تا جایی که ملت را مقابل نظام قرار دهند و با این اقدام چند هدف کلی را دنبال می کنند.
حجت الاسلام معبودی گفت: دشمن برای زمینگیر شدن ملت به سراغ مسائل دفاعی و محدود کردن آن رفته و قصد از بین بردن سپر دفاعی و امنیتی ما را دارد که یقینا ملت ایران آگاه و آشنا به این تهدیدات هستند و هرگونه تعرض به مسئله امنیتی از خطوط قرمز ملت به حساب می آید که بی شک پاسخی محکم در پی خواهد داشت.
وی همچنین تبیین کرد: ما با انجام گیری دیپلماسی مشکلی نداریم و باید به بی قید و شرطی آمریکا توجه داشته باشیم و از تجربه های تاریخی و آنچه که دشمن در رابطه با لیبی و عراق رفتار می کند استفاده کنیم.
این مسئول تصریح کرد: آمریکا حتی با محدود کردن این کشورها در برخی مسائل باز هم آنها را در بحران قرار دادند و لذا در مذاکرات با ما اهل منطق و گفتگوی متقابل نیستند و ما با دولتی در آمریکا طرف هستیم که اساسا خود را برتر می داند و به دنبال القای حرف خود به دیگران است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با همین نگاه که دشمن خود برتر بین بوده و اهل منطق نیستند جلو برویم که در ابتدا با آن آشنا شویم و باایستادگی در برابرش به هر نحو مقابله کنیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها