ملت ما تابع ولایت فقیه هستند

قمی‌اویلی افزود: ملت ما تابع ولایت است و در دوران مختلف، برخی در مقابل ولایت فقیه زاویه گرفتند و به وضوح دیدیم که ملت با درایت و هوشیاری تمام، این افراد را کنار گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر قمی‌اویلی  در جلسه شورای اداری نکا در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: استان مازندران از درصد بالای باسوادی در کشور برخوردار است و کمترین بی‌سواد را در کشور داریم.

وی افزود: درصد بالای باسواد دانشگاهی در مازندران، بهره‌مندی از تکنولوژی  و برخورداری از فن‌آوری‌های نوین موجب شده است که استان مازندران در رده بالای علم و فن‌آوری قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اعلام اینکه رشد 30 درصدی جمعیت بانوان مازندران در شوراهای اسلامی روستایی بیانگر اهتمام ویژه بانوان در ورود به اجتماع و تلاش برای تأثیرگذار بودن است.

این مسؤول گفت: دولت دوازدهم در برنامه‌ریزی‌های انجام شده 30 درصد از پست‌های سازمانی را برای جوانان و بانوان در نظر گرفته است که این یک شعار نیست بلکه استفاده از ظرفیت است که در عمل اثبات می‌شود.

قمی‌اویلی اظهار کرد: نگاه ما به زن، نگاه اسلام است که از زن به عنوان رکن اصلی خانواده نام برده است و امروز بانوان جامعه ما با نقش‌آفرینی مهمی که در خانواده دارند، در جامعه هم به عنوان یک خانواده بزرگ‌تر تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: مسؤولیت‌های اصلی بانوان جامعه ما به عنوان مادر و همسر نباید نادیده گرفته شود بلکه باید با حفظ این مسؤولیت مهم، برای توسعه جامعه گام بردارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه به عنوان نهاد انقلابی، حلقه اتصال ملت است؛ خاطر نشان کرد: حمله به سپاه از سوی استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، اشتباه استراتژیک بزرگ است.

این مسؤول گفت: ما انقلابی مردمی هستیم که با رفتار نرم در برابر حکومت سخت ایستادیم، مقاومت کردیم و انقلاب را به پیروزی رساندیم و دشمنی دشمنان بر اراده محکم و استوار ما تأثیر ندارد.

قمی‌اویلی اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ایران با پشت سر گذاشتن فراز و فرودهای مختلف از تثبیت و دفاع از نظام به مرحله صدور انقلاب رسیده است و امروز دیگر شاهد درگیری در خیابان‌های شهر و دیارمان نیستیم و این بیانگر صلابت مردم ایران است که دفاع از اسلام و انقلاب را به آن سوی قاره‌ها کشیده است.

وی افزود: ملت ما با درس‌آموزی از قیام عاشورای حسینی حرکت می‌کنند و خط فکری ما است که اگر کشته شویم، سعادتمند هستیم و خط سرخ شهادت برای مردم ما پرافتخار است و اینچنین است که همه ساله شاهد راهپیمایی عظیم و میلیونی در اربعین حسینی هستیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه ملت ما با ولایتمداری جایگاه خود را در جهان حفظ کرده است؛ یادآور شد: ولایتمداری و در مسیر امام و رهبری بودن یک شعار نیست بلکه رفتار عملی ملت ما است که چهار دهه از انقلاب ادامه دارد.

این مسؤول ادامه داد: ملت بزرگ و با اراده ما در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر جنگ نابرابر دشمن با تبعیت از امام و رهبر خود ایستادند و اکنون هم در بزنگاه‌های مختلف تابع رهبری هستند و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

قمی‌اویلی افزود: ملت ما تابع ولایت است و در دوران مختلف، برخی در مقابل ولایت فقیه زاویه گرفتند و به وضوح دیدیم که ملت با درایت و هوشیاری تمام، این افراد را کنار گذاشتند.

وی در پایان با تأکید بر ولایتمداری گفت: ولایت فقیه ستون این انقلاب است و مردم ما در طول انقلاب با تکیه بر این ستون محکم انقلاب، جایگاه خود را حفظ و تثبیت کرده است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، در جلسه اداری شهرستان نکا همچنین رؤسای جدید ادارات شهرستان معرفی شدند که مهدی کشاورزیان به عنوان رئیس اداره حفاظت محیط زیست، حسینی رئیس اداره گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی و سید مهدی احمدی به عنوان شهردار نکا معرفی و از زحمات و تلاش‌های رؤسا و مدیران قبلی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها