امام جمعه موقت چابهار در مراسم زنگ مقاومت و ایثار در مدارس:
مراسم زنگ مقاومت و ایثار به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس متوسطه چابهار نواخته شد
کد خبر: ۸۹۴۱۴۷۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت چابهاردر بین دانش آموزان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: درس مقاومت و پایداری رزمندگان باید برای نسل جوان بیان شود و دانش آموزان باید این درس‌ها را از شهیدان بیاموزند.
درس مقاومت و پایداری رزمندگان باید برای نسل جوان بیان شود
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین مهدی کریمی در مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایثار در بین دانش آموزان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و نسل جوان اظهار کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام باید برای نسل جوان بیان شود چراکه دستاورد‌های دفاع مقدس در بعد معنوی تأثیرات بسیار عمیقی در بین دانش آموزان نسل‌های جدید داشته و این موضوع باعث تقویت روحیه ولایت مداری و درک درستی از فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها می‌شود.

وی افزود: شهید فهمیده الگوی رفتاری بسیار خوبی برای دانش آموزان است و باید رهرو واقعی این شهید والا مقام و دیگر شهدای اسلام باشند.

امام جمعه موقت چابهار با اشاره بر نقش موثر و تاثیر گذار دانش آموزان در امروز و آینده انقلاب خاطرنشان کرد: امروز مهمترین دغدغه شما دانش آموزان باید توسعه و رشد علمی کشور باشد و انقلاب به بالندگی و تعالی شما در عرصه‌های مختلف علمی نیاز دارد.

وی بیان کرد: شما دانش آموزان همان مسئولیتی که رزمندگان دفاع مقدس بر عهده داشتند و جانانه به سرانجام رساند را بر عهده دارید و آن دفاع از میهن اسلامی است.

حجت السلام کریمی خطاب به دانش آموزان گفت: با آگاهی، هوشیاری و بصیرت به سفارش شهدا عمل و با بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنید.

وی با اشاره به اهمیت تحصیل دانش آموزان، ادامه داد: دانش آموزان با کسب علم و معرفت در جبهه جنگ نرم قدم برمی دارند و آگاه سازی مقابله با جنگ نرم باید از همین مدرسه‌ها آغاز شود.
ارسال نظرات