خبرهای داغ:
نشست فرماندهان پایگاه ها و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئول امور روحانیون سپاه قم و مسئولان ناحیه در سالن جلسات شهید عطری ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۸۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «جعفر آزادمنش» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی در نشست فرماندهان پایگاه ها و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های ناحیه اظهار داشت:  ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)  را  بدون استثناء در تمام جلسات خود تبیین کنیم تا بتوانیم انشاءالله زمینه ساز عمل به فرامین معظم له در جامعه اسلامی مان  باشیم.

وی افزود: بلایی که دامنگیر خیلی اشخاص و جریانات سیاسی می شود همین مسئله بی بصیرتی است که ما دیدیم در جریان فتنه 88 بعضی از نخبگان که انتظار نداشتیم،  بد عمل کردند و با مردودی خود در این آزمون،  مصیبت ها و مشکلاتی برای کشورمان پدید آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تاکید کرد: وظیفه ما خیلی سنگین است. تمام خلاء هایی که ما در جامعه می بینیم نسبت به آن وظیفه داریم. بسیج به عنوان قاطبه مردم باید در مسائل گوناگون همچون اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و ... در جامعه وارد شود.

آزادمنش در پایان افزود: اربعین حسینی زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است و زن و مرد، پیر وجوان همه با شور و اشتیاق مثال زدنی در این راهپیمایی میلیونی  قدم گذاشته و بار دیگر عظمت واقعه کربلاو سید وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را به جهانیان نشان می دهند.

در این نشست با حضور حجت الاسلام احمدی مسئول امور روحانیون سپاه استان قم و جعفری جانشین فرماندهی ناحیه، «سریه شرفی» به عنوان رابط جدید نمایندگی ولی فقیه در حوزه ام ابیها(س) منصوب و از خدمات ارزشمند «معصومه سیفی» رابط قبلی این حوزه قدردانی شد.

ارسال نظرات