مسئول بسیج دانش آموزی خواهران سپاه ایرانشهر گفت: سپاه ایرانشهر با مشارکت خیرین از ابتدای مهرماه بیش از هزار کیف، لوازم تحریر و لباس را بین دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم توزیع کرد
کد خبر: ۸۹۴۱۴۹۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
زلیخا پرمر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، در این زمینه اظهار داشت: با هدف محرومیت زدایی و کمک به تحصیل بهتر در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها و اهدا لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، در راستای اهداف امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، از ابتدای مهرماه آغاز سال تحصیلی ۹۶، سپاه پاسداران با مشارکت خیرین و موسسه‌های خیریه، بیش از هزار کیف، لوازم تحریر و لباس بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع شد.

وی گفت: در این برنامه بیش از ۵۰۰ کیف و لوازم تحریر با همکاری بسیج سازندگی سپاه ایرانشهر و آموزش و پرورش در روستا‌ها و حاشیه‌ها شهر‌ها توزیع شد.
مسئول بسیج دانش آموزی خواهران سپاه ایرانشهر افزود: با کمک خیرین و موسسه‌های خیریه بیش از ۵۰۰ دست مانتو و شلوار برای دختران دانش آموز تهیه و در سطح شهر و روستا‌ها بین نیازمندان اهدا شد.
پرمر تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های محرومیت زدایی برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تا پایان سال تحصیلی با مشارکت خیرین و آموزش و پرورش ادامه دارد
ارسال نظرات