احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: دانش آموزان با فتح قله های علمی با دشمنان مقابله کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۹۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام اربابی در جمع دانش آموزان دبیرستان کوثر حکمی میناب دانش آموزان را آینده سازان این مملکت دانست و افزود:به برکت ظهور اسلام عزت به زنان و دختران داده شد و به برکت انقلاب اسلامی عزت از دست رفته زنان و دختران کشورمان برگشت و امروز شاهد حضور زنان و دختران در عرصه های مختلف علمی هستیم همانگونه که در جنگ تحمیلی نیز زنان نقش مهمی را در پشت جبهه ها ایفا کردند.

اربابی با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت:کشور ما شهدای دانش آموز فراوانی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده که نمونه بارز آن شهید حسین فهمیده است که جان خود را فدای آسایش ما کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: دشمنان ما که فهمیدند دیگر از طریق جنگ سخت نمی توانند به ما آسیب بزنند جنگ نرم و جنگ فرهنگی را علیه جوانان ما به راه انداختند و می خواهند باورها و افکار جوانان و نوجوانان ما را به سمت و سوی خود بکشانند و در این راه شوم وپلید خود هزینه های هنگفتی نیز پرداخت می کنند.

این مسئول جنگ نرم را مخرب تر از جنگ سخت خواند و اظهار داشت: در جنگ سخت دشمن و خاکریز آن مشخص است ولی در جنگ نرم اینگونه نیست بلکه دشمن در خانه ماست که ماهواره نمونه بارز آن است و به گونه ای ماهرانه با پخش فیلم های خانوادگی جذاب بنیان خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند و هدفشان فروپاشی خانواده هاست.

حجت الاسلام اربابی افزود:خانواده ها باید هوشیار باشند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه شهیدان همیشه در خط ولایت و رهبری باشند تا مملکت ما آسیبی نبیند.

 

ارسال نظرات