مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان مطرح کرد:

۹۸ درصد شبکه برق لرستان به کابل خود نگه‌دار مجهز است

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: تاکنون 98 درصد شبکه ما به کابل خود نگه‌دار مجهز شده و درصورتی‌که بودجه دریافت کنیم چند درصد باقی‌مانده را نیز تأمین می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۱۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ فریدون خودنیا ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل در صنعت برق که در سالن آموزش استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل موضوعی است که امیدوارم ان را در تمام بخش‌های زندگی پیاده کنیم چراکه پدافند غیرعامل مختص همه زمان‌ها است و در روایات نیز اشارات زیادی به این امر شده و ما نیز باید اهمیت پدافند غیرعامل را مدنظر داشته باشیم.

وی بابیان اینکه شعار امسال هفته پدافند غیرعامل " حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور " است، افزود: پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقدامات غیرنظامی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری و ارتقا بیداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات خصمانه دشمن می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: جلسات و آسیب‌شناسی‌های زیادی در شرکت توزیع برق استان انجام‌شده و، مشکلات، خطرات و تهدیداتی که برای شبکه‌ها ممکن است به وجود آید، موردتوجه قرار گرفت و مجموعه آن‌ها سبب شده کمترین خاموشی‌ها، داشتن شبکه‌های پایدار و بهترین خدمات را به مردم داشته باشیم و این اقدامات در رسانه‌ها نیز منتشرشده است.

وی عنوان کرد: تشکیل چارت سازمانی با حضور متخصصان در وهله اول و دومین موضوع بحث اصلاح بهینه شبکه‌های فشار ضعیف بود که با کابل خود نگه‌دار داشته‌ایم ازجمله فعالیت‌های ما بود.

 خود نیا تصریح کرد: کابل‌های خود نگه‌دار توانسته مشکلات زیادی را حل کند و تاکنون 98 درصد شبکه ما به کابل خود نگه‌دار مجهز شده و درصورتی‌که بودجه دریافت کنیم چند درصد باقی‌مانده را نیز تأمین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فشار متوسط نیز از دیگر فعالیت‌های ما است خاطرنشان کرد: مناطق حیاطی، مهم و حساس شهر را با کابل‌های فاصله‌دار بهینه‌سازی کردیم و در برنامه کاری خودداریم مناطقی که پایداری شبکه‌هایی که آسیب‌پذیری بیشتری دارد، بالاتر رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ورود بخش خصوصی به تولید برق سبب شد تا درزمینهٔ تولید برق از نیروگاه‌های تولید پراکنده استفاده کرده و چند نیروگاه افتتاح‌شده و چند نیروگاه دیگر به‌زودی افتتاح می‌شود و با ورود این نیروگاه‌ها در مواقعی که مشکلی برای شبکه سرا سری به وجود می‌آید نقاط حساس را برق‌دار می‌کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک نیروگاه در بروجرد و الیگودرز افتتاح شد و نیروگاه شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد و نیروگاهی در شهرک صنعتی ازنا داریم که به‌زودی وارد مدار می‌شود و چند نیروگاه دیگر داریم که پیشرفت فیزیکی خوب دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات