فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الشتر گفت:آمریکا باید بداند با تصویب هرگونه تهدید و تحریم و فشار نخواهد توانست در برابر عزم اراده ی ملت ایران هیچ گونه خللی وارد نماید.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۲۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمود یوسفوند در جمع بسیجیان اظهار داشت: آمریکا باید بداند با تصویب هرگونه تهدید و تحریم و فشار نخواهد توانست در برابر عزم اراده ی ملت ایران هیچ گونه خللی وارد نماید هدف اصلی دشمنان انقلاب با تمام تجهیزات و توان خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت این انقلاب را بگیرند و تا کنون هر نقشه ای کشیده اند سرانجام بر علیه آن ها تمام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان با تبیین تلاش های آمریکا برای برقراری تحریم های جدید علیه ایران گفت: این روحیه را باید از حضرت زینب( س) بیاموزیم که دشوارترین شرایط با ایستادگی و حفظ روحیه خود درصدد تلاش برای اثبات حقانیت امام حسین ( ع) برآمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الشتر افزود: روحیه انقلابی یعنی اگر همه دشمنان برای سست کردن دین و ایمان و دست کشیدن از انقلاب اسلامی دست در دست یکدیگر داده اند اجازه ندهیم به هدف خود برسند چرا که چون الگوی ما حضرت زینب (س) است.

سرهنگ محمود یوسفوند تأکید کرد: دشمنان در برهه ی کنونی به دنبال تلاش برای شکستن عزت و ایجاد تفرقه و درماندگی در ما هستند از این رو نباید با دور شدن از این منطق امام حسین (ع) تدابیر و معنویات امامین حضرت امام خمینی( ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی) به سمت آنها برویم و پذیرای بدترین ذلت باشیم.
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات