امام جمعه شهرستان طارم:

امروز خوب درس خواندن یک واجب مهم است

امروز خوب درس خواندن یک واجب مهم است باید از امکانات موجود برای رسیدن به هدف مطلوب استفاده بهینه کرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۳۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  امام جمعه شهرستان طارم در دیدار با دانش آموزان بسیجی همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت: هشتم آبان آغاز هفته بسیج دانش آموزی سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز در طول هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: دانش آموز ۱۳ ساله سینه خود را در مقابل دشمن سپر کرده و تانک را منفجر کرد و معمار کبیر انقلاب در منزلت آن فرمود: بعد از این به من رهبر نگویید بلکه رهبر ما همان طفل سیزده ساله است.

وی اظهار داشت: امروز خوب درس خواندن یک واجب مهم است باید از امکانات موجود برای رسیدن به هدف مطلوب استفاده بهینه کرد.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: پدافند غیرعامل همانند اقتصادمقاومتی مصونیت از درون برای مقابله با دشمن است بنابراین معنای واقعی این واژه اینست که هرکاری که انجام می شود بر اساس دفاع و مقابله با دشمن باشد.

همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در این مراسم با اشاره به آسیب های فضای مجازی، گفت: امروزه ۹۰ درصد از جوانان ما در فضای مجازی غبارآلود زندگی می کنند

حجت الإسلام عباس رجبی افزود: در فضای مجازی باید حضور خدا را حس کرد تا دچار انحرافات نشد، گفتنی است هر یک از شما دانش آموزان با شرط خوب درس خواندن و ترسیم آینده ای بهتر برای کشور یک بمب هسته ای و دست راست مقام معظم رهبری و آینده ساز کشور ایران اسلامی خواهید بود

وی در ادامه اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ سخت شکست خورده ولی در جنگ نرم پیشروی کرده است بنابراین با تمام ابزار و رسانه ها روی مسائل اعتقادی، باورها، جامعه زنان و مادران کار می کند که بیشتر از دیروز نیازمند شهیدان حججی، بهنام محمدی ها و سیزده ساله ها هستیم.

گفتنی است، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی مراسم دیدار با امام جمعه شهرستان طارم امروز با حضور دانش آموزان بسیجی و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در شهر آببر برگزار شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات