معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شاخص‌ترین عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه گفتن به استکبار است.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۶۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کریم زینی وند، ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل در صنعت برق که در سالن پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور ما خواسته یا ناخواسته با تهدیدات احتمالی فرا منطقه‌ای مواجه است اظهار داشت: کم کردن روحیه استقامت ملت ایران و جلوگیری از پیشرفت فنی و علمی کشور ازجمله اهداف دشمن است.
وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار علیه کشورمان از سال ۱۳۳۲ آغازشده افزود: دشمنی امریکا هنوز هم ادامه دارد تا جایی که اخیراً هم علی‌رغم این‌که ملت ما با پشتیبانی از دولت در یک فرایند بین‌المللی قراردادی هسته‌ای را امضا کرد اما آمریکا آنچه را که تائید کرده بود، لغو کرد قطعاً این دشمنی هنوز هم ادامه خواهد داشت.

معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به وقایع 13 آبان در دوره‌های مختلف تاریخ عنوان کرد: رصد سفارت آمریکا در اوایل انقلاب توسط نیروهای امنیتی نشان می‌داد که آمریکا درصدد توطئه کودتا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و چهار روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز بازرگان استعفا داد.
وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم دانست، گفت: امام خمینی (ره) همان جمله تاریخی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را در دیدار با دانشجویان فرمودند.
زینی وند بابیان این‌که در سال ۵۹ گروهک منافقین با همکاری بنی‌صدر جنایات مختلفی را علیه ملت ایران به وجود آوردند به‌طوری‌که ۱۶ هزار نفر را ترور کردند، گفت: جنایات بسیار زیاد استکبار در کشور ایران هرگز فراموش نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه گفتن به استکبار است افزود: در شرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه درگیر جنگ، ناامنی و کشتار هستند، تمام مردم باید شکرگزار نعمت امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه امروز ملت ایران با وحدت به سمت تبدیل‌شدن به یکی از ابرقدرت‌های بزرگ دنیا می‌رود، خاطرنشان کرد: ملت ایران باگذشت زمان باوجود جوانانی انقلابی و ماهر بزرگ‌ترین، فنی‌ترین و مجهزترین تجهیزات را دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات