در سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید محمدحسین فهمیده :
یادواره ۹۰۷ شهید دانش‌آموز لرستان امروز، هشتم آبان هم‌زمان با سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید محمدحسین فهمیده در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۶۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید محمدحسین فهمیده دومین یادواره ۹۰۷ شهید دانش‌آموز استان لرستان در دبیرستان شاهد مهر ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه ۹۰۷ شهید دانش‌آموز لرستان و شهید نوجوان محمدحسین فهمیده، اظهار داشت: عزت، اقتدار و صلابت کشور مرهون و مدیون شهیدانی است که به‌خاطر دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و حفظ امنیت کشور از جان عزیز خود گذشتند تا ما امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: دومین یادواره شهیدای دانش‌آموز، پاسداشت شهیدانی است که با وجود کم سن بودن به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و با خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ما هم فرزندان این انقلاب و ادامه‌دهنده راه بسیجیان و رزمندگان دیروز هستیم و حاضریم برای پایداری کشور، نظام و انقلاب از همه هستی خود چشم‌پوشی کنیم تا نگاه اجانب به سرزمین پاک ایران دوخته نشود.

دریکوند تصریح کرد: در جبهه‌های حق علیه باطل دانش‌آموزان نوجوان ۱۳ساله کم نبودند که برای دفاع از کیان کشور دوشادوش سایر رزمندگان حرکت و رزم‌آفرینی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: سنگر امروز کشور، سنگر مجاهدت علمی، فرهنگی و پژوهشی است و دانش‌آموزان باید با درس خواندن، مطالعه، تحقیق و پژوهش در صحنه‌های علمی و فناوری تلاش کنند تا به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستانی به‌خاطر دفاع از آرمان‌های شهیدان و لبیک‌گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی را به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.
 
انتهای خبر/
ارسال نظرات