رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اولویت های پژوهشی بهزیستی استان زنجان:
بررسی وضعیت سلامت، نیازهای اجتماعی و اقتصادی سالمندان در جوامع شهر و روستایی استان زنجان و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت موجود از طرح های پژوهشی بهزیستی استان است.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اولویت های پژوهشی بهزیستی استان زنجان در سال 96 را جهت پژوهشگران و محققین زنجانی اعلام نمود، گفت: به استناد ماده 56 قانون الحاق موادی به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اجرای بودجه و تنظیم موافقت نامه های اعتبارت هزینه ای استانی در راستای جلب مشارکت پژوهشگران در تحلیل و حل مسائل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی استان برای اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرائی فراخوان منتشر می نماید.

معصومه کاظمی افزود: 2 آیتم از فعالیت های بهزیستی که می تواند در خدمات رسانی این اداره کل راه گشا باشد جهت اولویت های پژوهشی سالجاری اعلام شده است.

وی اظهار داشت: بررسی اختلالات ژنتیکی و عوامل موثر بر آنها در شهرستان زنجان همراه با ارائه برنامه های پیشگیرانه و مداخله ای برای کاهش اولین عنوان طرح پژوهشی اعلام گردیده است.

این مقام مسئول بررسی وضعیت سلامت، نیازهای اجتماعی و اقتصادی سالمندان در جوامع شهر و روستایی استان زنجان و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت موجود را از دیگر عنوان طرح پژوهشی این اداره کل برشمرد.

معصومه کاظمی افزود: علاقمندان می توانند بر اساس شرایط اعلام گردیده و با تکمیل فرم پیشنهادی پروپوزال خود را در قالب فایل word و pdf وبصورت CD به نشانی بلوار دارالقرآن – سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال نمایند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اولویت های پژوهشی بهزیستی استان زنجان آخرین مهلت ارسال و تکمیل فرم پژوهش را تا 25 آبانماه سالجاری عنوان کرد و گفت: کلیه بخشنامه ها، آئین نامه و دستور العمل های اجرائی فراخوان به همراه عناوین طرح پژوهشی و فرم پروپوزال در وب سایت سازمان به نشانی : mpo_zn.ir قابل دریافت است.

ارسال نظرات