رمانده سپاه هشترود در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان،گفت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که با وجود کم سن و سالی افتخارات بزرگی برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۱۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور اظهار داشت: شهدای دانش آموز با تاسی به نوجوان کربلا و امام حسین(ع) رشادت های ماندگاری از خود به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: شهدای دانش‎آموز دفاع از مملکت، دفاع از دین و ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافته و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند تا دشمنان را به عقب برانند.

تقی پور تاکید کرد: دختران امروز باید همچون مادران شهدا خود را برای تربیت نسل شهادت طلب آماده کنند و در این راه از شهدا مدد بطلبند و دانش آموزان باید بدانند امکانات امروز برای تحصیل را مدیون خون شهدایی هستند که زمان جنگ درس و تحصیل را رها کردند و برای دفاع از کشور و راحتی آن ها به جنگ رفتند.

 وی خاطرنشان کرد: باید برای تداوم راه این شهدا تلاش کنیم تا در جبهه های جدید که همان جنگ نرم است نیز پیروز و موفق بشویم.

وی اضافه کرد: حضور پرشور دانش آموزان و اقشار مردمی در راهپیمائی روز ۱۳ آبان و شعارهای ضد استکبارستیزی آن ها جواب دندان شکنی به یاوه گوئی های دولت های استکبارجو خواهد بود.

ارسال نظرات